  • 11. Data: 2010-06-27 20:41:03
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Ale jaja, trzeba kliknąć w baner, żeby to aktywować. Jaja se
    > robią z
    > klientów? Swoją szosą, skoro tak, to pewnie jest w tym jakiś
    > kruczek.

    A może ktoś w skrócie napisać co się zmieniło (co jest taniej) bo
    mam tam konto ale nie używam i nie za bardzo się orientuję.

    Dla Właścicieli prywatnych Kont Inteligo:
    a.. oprocentowanie rachunku 0%,
    b.. 0 zł za prowadzenie rachunku dla Klientów, których średnie
    miesięczne saldo wyniesie co najmniej 100 zł,
    c.. 0 zł za przelewy, płatności i zlecenia stałe wykonywane
    samodzielnie w serwisie transakcyjnym przez Internet i komórkę
    oraz automatyczny serwis telefoniczny (IVR),
    d.. 0 zł za wydanie i użytkowanie karty Inteligo Visa Electron
    do rachunku głównego dla Klientów, których transakcje bezgotówkowe
    wykonane kartą w ciągu jednego miesiąca wyniosą przynajmniej 100
    zł,
    e.. 0 zł za automatyczne zlecenia stałe do innych banków.

    Damian

  • 12. Data: 2010-06-27 21:55:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" i08d0u$r7o$...@n...onet.pl

    > a.. oprocentowanie rachunku 0%,

    Kiedyś jednak coś tam dawali. :) Jak pokazywali odsetki,
    widziałem, ile tracę w porównaniu z innymi bankami. :)

> [...]
    > c.. 0 zł za przelewy, płatności i zlecenia stałe wykonywane
    > samodzielnie w serwisie transakcyjnym przez Internet i komórkę

    Kiedyś było chyba po 50 groszy. :)

> [...]

    > do rachunku głównego dla Klientów, których transakcje bezgotówkowe
    > wykonane kartą w ciągu jednego miesiąca wyniosą przynajmniej 100 zł,

    Mnie od dawna już nie ślą nowej karty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-06-27 22:23:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-27 22:38, witek pisze:

    > sam jesteś durny.
    > nie mam komórki.

    I żal ci dupę ściska? Nie masz, to se używaj kodów z karty kodów. Ja mam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-06-27 22:30:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > I żal ci dupę ściska? Nie masz, to se używaj kodów z karty kodów. Ja mam.

    to se uzywaj komorki.
    tyko dlaczego piszesz o wycofywaniu durnych zdrapek zamiast o
    wprowadzeniu durnych kodow sms?

  • 15. Data: 2010-06-28 04:28:29
    Od: z...@o...pl

    sumując, po przyjaznych zmianach inteligo nadaje się na
    darmowy wpłatomat do innych banków. A od dawna nadawało sie
    do zlecania nie do końca pewnych poleceń zapłaty. Brak
    realizacji polecenia zapłaty nie generuje kosztów (niektóre
    banki pobierają za niezrealizowaną płatność 3 do 5zł).
    Przydane ludziom którym wynagrodzenie wpływa nie zawsze
    tego dnia którego się spodziewają.

    dla kont indywidualnych bez zmian, było i jest podobnie
    firmowe pogorszyło sie (było 0 lub 3,99 a jest 0 lub 5zł)

    > Kiedyś było chyba po 50 groszy. :)

    do niedawna było 0,99 na indywidualnym za przelew z internetu
    a jest 0,00 i to jest największy plus ich zmian

    druga pozytywna zmiana. Było 0,99 zł miesiecznie od karty bez
    możliwości zwolnienia a teraz wystarczy stówka w hipermarkecie
    i karta jest gratis.

    kolejny plus to te dziewiątki na końcu.
    Banki takie jak lukas czy bgż oprócz wyższych kwot zwolnienia
    operują okrągłymi kwotami do zwolnienia z oplaty za debetówkę.

    kupujesz coś w tesco za 299,99 myślisz 300,00 a tutaj wredny lukas
    pobiera opłatę za debetówkę bo grosika zabrakło do wykonania limitu.

    Tak wiem, to ja jako klient mam pamiętać i lukas nie jest winny
    jednakże przyznajcie sami że inteligowy limit zwolnienia jest
    bardziej przyjazny hipermarketowo.

  • 16. Data: 2010-06-28 07:16:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 00:30, witek pisze:
    > tyko dlaczego piszesz o wycofywaniu durnych zdrapek zamiast o
    > wprowadzeniu durnych kodow sms?

    No to może źle sformułowałem. Jako opcja se mogą być.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-06-28 07:22:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to może źle sformułowałem. Jako opcja se mogą być.

    mnie tam durne smsy jako opcja tez nie przeszkadzaja.

  • 18. Data: 2010-06-28 08:17:05
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Co obniżyli do zera? (; (poza oprocentowaniem depozytów i oszczędności?) ;)

    Opłatę za przelewy zewnętrzne. I miesięczną za kartę debetową (pod
    warunkiem wykonania nią w danym miesiącu płatności bezgotówkowych na
    kwotę co najmniej 100 zł).

  • 19. Data: 2010-06-28 08:47:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" i09lum$j5p$...@m...internetia.pl

    > Opłatę za przelewy zewnętrzne.

    To ma sens.

    > I miesięczną za kartę debetową (pod warunkiem wykonania nią w danym miesiącu
    płatności bezgotówkowych na kwotę co najmniej 100
    > zł).

    A to nie ma sensu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-06-28 09:49:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-28 09:22, witek pisze:

    > mnie tam durne smsy jako opcja tez nie przeszkadzaja.

    Niestety durne inteligo ma tylko durne zdrapki, których w dodatku nie
    można zamówić na zapas, więc przy aktywnym korzystaniu z konta można się
    nieźle wkopać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek