  • 101. Data: 2010-07-02 09:06:07
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Jul 2010 01:25:28 -0700, Michal 'Amra' Macierzynski
    napisał(a):

    > Pisac nie mam gdzie ;) Albo inaczej - koncepcyjne SKO skonczylem :) Bo
    > ja przede wszystkim SKO bede teraz rewitalizowal :D

    Z SKO to ja pamiętam tylko tyle:

    "Dziś oszczędzam w SKO jutro w PKO" - cholera wychodzi na to, że jest
    ponad czasowe albo ktoś nieźle antycypował ;)

    --
    xbartx

  • 102. Data: 2010-07-02 18:33:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" i0k65p$g6a$...@n...onet.pl

    > No żona też ma problemy z Inteligo pod względem dostępności bankomatu.
    > W Zabrzu z PKO BP lichutko z bankomatami, a mBankowe są wszędzie, po
    > kilka nawet w 1 miejscu :D

    No cóż... Widocznie ta przewaga to przeszłość. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    No, no... Do kawiarnianego HotSpotu za daleko z samochodu, a depresja
    bateryjna nie pozwoliła na siedzenie w pobliżu kawiarni... I tu
    wreszcie (pod drzwiami prokuratury? -- kiedyś tu było wejście do
    prokuratury) widać przewagę miastowych nad kawiarnianymi. :)

  • 103. Data: 2010-07-02 20:40:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-02 11:06, xbartx wrote:

    > Z SKO to ja pamiętam tylko tyle:
    >
    > "Dziś oszczędzam w SKO jutro w PKO" - cholera wychodzi na to, że jest
    > ponad czasowe albo ktoś nieźle antycypował ;)

    hehehe - wyobraz sobie, ze sie nic nie zmienilo. konkurs ten sam,
    ksiazeczka ta sama, brak oprocentowania ten sam :D

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 104. Data: 2010-07-03 16:03:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A w czym lepsze? Nie mają paypassa, tylko zwykła VE, która kosztowała do
    > niedawna 1zł miesięcznie, więc była droższa niż mBankowa. Teraz lepiej,
    > choć jest ,,ze straszakiem'', a mBankowa nadal bez straszaka.

    w czym lepsze?

    hm.. w sumie to troche zaszlosc:
    czasy biegnie i rozne firmy "ewoluuja",
    ale jeszcze kiedys, kiedy nie mialem karty kredytowej
    a mbank nie posiadal virtualnej
    a jego debetowka nie mozna bylo placic przez internet,
    to wlasnie wtedy przewaga debetowki z inteligo
    nad ta z mbanku byla dla mnie oczywista :).

    ta przewaga byla oczywicie mozliwosc
    placenia karta przez internet :).

    wtedy tez, kiedy doszlo do mnie,
    ze zeby zaplacic moja karta wystarczy podac
    "jedynie" moje imie, nazwisko, nr karty,
    date waznosci karty + 3-cyfrowy kod ccv
    przerazilem sie :).

  • 105. Data: 2010-07-04 11:45:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" i0nn1l$oev$...@n...task.gda.pl

> [...]
    >
    > wtedy tez, kiedy doszlo do mnie,
    > ze zeby zaplacic moja karta wystarczy podac
    > "jedynie" moje imie, nazwisko, nr karty,

    Zaszłość czy przeDszłość -- jesteśmy już w teraźniejszości...
    PKO bp powinno chyba coś dać atrakcyjnego do swoich usług,
    aby nie utracić klientów z Inteligo.

    Dla mnie przewaga Inteligo nad innymi bankami była oczywista -- tam była infolinią
    0800. :)
    Gdy sprawdzałem, czy dobrze pracuje mój telefon -- dzwoniłem tam, aby sprawdzić, czy
    dobrze słyszę ,,Witaj w Inteligo''. :) Poza tym 0800 (inne banki miały niekoniecznie
    bezpłatne) w Inteligo było dobra obsługa -- dobrze wyszkolona i sympatyczna. W mBanku
    trafia się raczej na ,,radosną twórczość'' lub na jakiś automat, który mówi coś, co
    wylosuje z jakiejś puli odpowiedzi -- zazwyczaj odpowiedź w mBanku jest luźno
    powiązana
    z zapytaniem szanownego ;) klienta. :)

    0800 z Inteligo był dostępny za darmo nawet z Orange. :) Miałem wtedy telefon do
    odbierania telefonów oparty na starterze (za 10 złotych) z Orange, żyjącym jeden
    rok... Później takie startery staniały do 5 złotych. :) (ale ja szarpnąłem się
    i wziąłem w Plusie za 10 złotych miesięcznie i mogę miesięcznie dzwonić kwadrans)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 106. Data: 2010-07-04 15:59:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-03 18:03, Q pisze:
    > ta przewaga byla oczywicie mozliwosc
    > placenia karta przez internet :).

    Zalety sprzed 10 lat wyciągasz? :-P

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 107. Data: 2010-07-04 16:01:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ile jest oddziałów PKO BP a ile wpłatomatów mBanku.

    Swoją szosą, tak się ostatnio zastanawiałem, czy możliwość wpłacania
    jest w ogóle potrzebna Zwykłym Użytkownikom. Ja jestem przedsiębiorcą,
    który stale współpracuje z przedsiębiorcą, który przyjmuje wpłaty
    gotówkowe od szarej ludności głównie ponadgimnazjalnej, więc faktycznie
    gotówkę muszę wpłacać. Ale poza przedsiębiorcami-detalistami to chyba
    wpłacanie nie jest ważne. Etatowiec dostaje kasę na konto,
    przedsiębiorca niedetalista również.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 108. Data: 2010-07-05 07:13:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" i0qb93$2rm$...@n...onet.pl

    > Swoją szosą, tak się ostatnio zastanawiałem, czy możliwość
    > wpłacania jest w ogóle potrzebna Zwykłym Użytkownikom.

    Dla mnie wpłacanie jest niemal codzienną trudnością. :)
    Zdecydowanie częstsze jest u mnie wpłacanie niż wypłacanie.

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 !
    .
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    . n PP
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 724 .
    . . . . . 04 05
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . 11 12
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 05
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 lipiec
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \