  • 1. Data: 2010-06-26 12:17:08
    Temat: [Alior] B dane o zad KK
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    W zak

  • 2. Data: 2010-06-26 17:26:31
    Temat: Re: [Alior] Błędne dane o zadłużeniu KK
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

    > Też tak macie, czy jestem wyróżniony?

    Też tak mamy. Jest tak od momentu ostatniego większego wdrożenia. Jak mi się
    nowy okres rozliczeniowy zacznie, to może zacznę dochodzić, co tak naprawdę za
    kwota jest tam wyświetlana.
    Dobrze, że kwota zadłużenia z ostatniego miesiąca jest ok, podobnie z kwotą
    dostępną i blokadami. Wreszcie ktoś w IT pomyślał i w historii transakcji z
    wybranego okresu jest podsumowanie (a nie tylko lista transakcji i pojedyncze
    kwoty dla każdej z nich). Muszę przyznać, że trochę im to zajęło.
    Jak kiedyś zgłosiłem znikanie listy blokad na KK o północy, to następnego dnia
    po południu była przerwa w dostępie, a po północy lista blokad była widoczna :)
    Tym razem jednak tak ekspresowo nie działają.