  • 1. Data: 2002-03-29 12:16:51
    Temat: wyplata w koncu miesiaca a podatek od ods.
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Radio Kolor wlasnie podalo ze w calej warszawie nie dzialaja bankomaty i
    nie mozna placic karta - czyzby juz zaczeli "prima aprilis" ???

    Wlasnie chcialem przypomniec "testowaczom" ze jak dzis zaplacimy karta np
    VE to obciazenie nastapi w przyszlym miesiacu z data z ubieglego miesiaca.
    Wiekszosc bankow natychmiast od tego nalicza zmniejszenie odsetek
    dodatnich (jesli takie byly za pop. miesiac) ale nie zmniejsza podatku bo
    im tego nie wolno - z tego co wiem Pekaosa zalatwilo sobie jakas zgode na
    korygowanie w takiej sytuacji podatku - niech ktos z kartą żubra to
    sprawdzi ;-))
    Ja postaram się sprawdzić parę banków, ale dobrze by bylo żeby te bankomaty
    jednak działały ;-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-03-29 12:23:36
    Temat: Re: wyplata w koncu miesiaca a podatek od ods.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > im tego nie wolno - z tego co wiem Pekaosa zalatwilo sobie jakas zgode na
    > korygowanie w takiej sytuacji podatku - niech ktos z kartą żubra to
    > sprawdzi ;-))

    Wszystkie banki dostaly zgode na korekte podatku w takich przypadkach.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-03-29 12:32:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK" <

    > Wszystkie banki dostaly zgode na korekte podatku w takich przypadkach.

    ale myslalem, ze bedzie sie to odbywalo jak dotychczas tzn, w nastepnym
    miesiacu odsetki dodtanie beda pare groszy mniejsze ze wzgledu na takie
    operacje.
    A jak odsetki sa mniejsze to i podatek mniejszy.
    Skoro nikt nie mial dotad pretensji o zle liczenie odsetek to dlaczego
    teraz zmieniac liczenie odsetek? dla mnie takie zmiany to bez sensu. Owszem
    korekta podatku potrzebna jest bankowi jak pobral podatek od lokat z
    kapitalizacja w trakcie jak klient lokate zrywa i wszystko przeliczane jest
    od poczatku po nizszej stopie, a od karnych odsetek nalezy sie mniejszy
    podatek niz klient juz odprowadzil
    *** blad ***