  • 1. Data: 2011-01-25 12:50:59
    Temat: wspolpraca z kims kto zna sie na kredytch
    Od: Wieslaw Paslawski <g...@g...com>

    Witam,

    Mam strone o kredytach i poszukuje kogos do wspolpracy. Chodzi mi o
    napisanie artykulu na temat nowych stop referencyjnych a dokladniej
    jak to wplynie z zwiekszenie raty kredytu. Moge zaproponowac w zamian
    podanie kontaktu do siebie pod artykulem. wiec to moze byc dobra
    propozcyja dla biura lub agenta kredytowego. Artykul bedzie na
    pierwszej stronie. Okolo 100 wejsc dziennie.

    Pozdrawiam

    Wieslaw
    http://www.oik.altb.pl/

  • 2. Data: 2011-01-25 16:10:40
    Temat: Re: wspolpraca z kims kto zna sie na kredytch
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:50, Wieslaw Paslawski pisze:
> [...]
    > propozcyja dla biura lub agenta kredytowego. Artykul bedzie na
    > pierwszej stronie. Okolo 100 wejsc dziennie.

    tekst mogę napisać, podpisać go możesz dowolnie, ale w zamian wolałbym
    wierszówkę ;-)

    jeżeli jesteś zainteresowany to daj znać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-01-25 16:13:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > tekst mogę napisać, podpisać go możesz dowolnie, ale w zamian wolałbym
    > wierszówkę ;-)
    >
    > jeżeli jesteś zainteresowany to daj znać

    A ja mogę zrobić to samo co RobertS tylko pięć razy drożej (Robert mam
    nadzieję, że się zbyt nisko nie wyceniasz :). :D

  • 4. Data: 2011-01-25 19:04:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ja mogę zrobić to samo co RobertS tylko pięć razy drożej (Robert mam
    > nadzieję, że się zbyt nisko nie wyceniasz :). :D

    tani nie jestem, za jakość trzeba płacić ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS