  • 1. Data: 2011-01-25 09:59:01
    Temat: [info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W BPH się specjalnie nic nie działo od kiedy ich zaczęli ćwiartować i
    sprzedawać to tu to tam. Tak zupełnie przez przypadek dowiedziałem się od
    znajomego o takiej kk:

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/zlot
    e/bonus

    Kalendarz jest udostępniony i nawet coś tam sobie można znaleźć ciekawego
    a zniżka jest całkiem, całkiem.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-01-25 10:28:18
    Temat: Re: [info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Tyle, że odradzam korzystanie z kart kredytowych BPH. Korzystałem z nich przez
    wiele lat, ale od kiedy obsługę kart przejął GE (w okolicach początku wakacji
    2010) jest kompletny bałagan i nie ma z kim rozmawiać. Zrezygnowałem z ich
    usług.

    MichalL

  • 3. Data: 2011-01-25 10:31:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > W BPH się specjalnie nic nie działo od kiedy ich zaczęli ćwiartować i
    > sprzedawać to tu to tam. Tak zupełnie przez przypadek dowiedziałem się od
    > znajomego o takiej kk:

    Opłata za wydanie 190 zeta (zwolnienie przy wydatakach 5000 przez pierwsze
    trzy miesiące)

    I UWAGA haczyk:

    Roczna opłata za udostępnienie i obsługę karty

    (pobierana z dołu za rok miniony na początku

    drugiego i każdego kolejnego roku

    licząc od

    daty wydania karty głównej)

  • 4. Data: 2011-01-25 10:32:57
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > I UWAGA haczyk:
    >
    > Roczna opłata za udostępnienie i obsługę karty
    >
    > (pobierana z dołu za rok miniony na początku

    Oczywiście ta opłata to następne 190 złotych!!!!!

  • 5. Data: 2011-01-25 12:35:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-01-25 11:32, wiatrak pisze:

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście ta opłata to następne 190 złotych!!!!!

    tak jak piszesz, zastrzegłem kartę w 11 miesiącu a opłatę i tak mi
    policzyli, wyszedłem na zero (po podliczeniu bonusów jakie skasowałem w
    związku z korzystaniem z tej karty)

    dlatego też odradzam kk z BPH/GE

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-01-25 12:38:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > tak jak piszesz, zastrzegłem kartę w 11 miesiącu a opłatę i tak mi
    > policzyli, wyszedłem na zero (po podliczeniu bonusów jakie skasowałem w
    > związku z korzystaniem z tej karty)
    >
    > dlatego też odradzam kk z BPH/GE

    Zdecydowanie potwierdzam, trzeba być obecnie bardzo ostrożnym w nawiązywaniu
    relacji z tym bankiem. Standardami zrównali się z Sygmą/Cetelemem.

  • 7. Data: 2011-01-25 15:05:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:38:55 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Zdecydowanie potwierdzam, trzeba być obecnie bardzo ostrożnym w
    > nawiązywaniu relacji z tym bankiem. Standardami zrównali się z
    > Sygmą/Cetelemem.

    Czyli w suma summarum dobrze, że podrzuciłem takie info na stronę, bo
    przynajmniej wiadomo o co chodzi w temacie.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-01-28 23:03:22
    Temat: Re: KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sty, 13:38, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Zdecydowanie potwierdzam, trzeba być obecnie bardzo ostrożnym w nawiązywaniu
    > relacji z tym bankiem. Standardami zrównali się z Sygmą/Cetelemem.

    To znaczy, że muszę stąd spadać...chociaż- w grudniu 2009 wydali mi
    BPH MC Gold i 250pln mieli pobrać w grudniu roku ubiegłego. Opłaty nie
    pobrali, bo zmigrowali mnie do MC Gold Bonus tych 190 PLN jaj dotąd
    nie pobrali. Plusem tej karty, obok selektywnych zniżek, jest brak jej
    obecności w BIK, co ma swoje skromne zalety, stąd się waham...

  • 9. Data: 2011-01-29 00:54:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yql.googlegroups.com...

> [...]
    > nie pobrali. Plusem tej karty, obok selektywnych zniżek, jest brak jej
    > obecności w BIK, co ma swoje skromne zalety, stąd się waham...

    Moja historia jest dość podobna. Tyle że mnie w sierpniu pobrali opłatę za
    Vise Gold, z której zrezygnowałem w odpowiednim terminie. Też mnie potem
    zmigrowali w październiku chyba do MC Bonus, ale ani razu jej nie użyłem, bo
    hodowali na niej "zadłużenie", którego spłaty odmawiałem i nie chciałem tego
    pomieszać z prawdziwymi transakcjami, gdyż od razu byłem raczej nastawiony
    na spór. Reklamacja z października do tej pory nie rozpatrzona. Umowę mi BPH
    wypowiedziało około tygodnia temu i dalej dolicza sobie różne wesołe opłaty.
    Wyznaczono mi też "ostateczny termin" spłaty. Formalnie "zadłużenie" ma już
    ze 180 dni. No i tak kombinuję z pozwem o zadośćuczynienie, ale jak na razie
    w BIK mi się to nie pojawiło, więc nie mogę zacząć kolekcjonować odmów
    udzielenia kredytu. Z Arbitrem się też na razie wstrzymałem, czekam na coś
    konkretniejszego, myślę, że spokojnie mogą wystawić BTE z rozpędu i
    rozpocząć egzekucję. A przetrenować powództwo przeciwegzekucyjne na banalnym
    przykładzie też nie zaszkodzi.

    Ale na Twoim miejscu chyba nie rezygnowałbym z tej karty, jest niezła. Tylko
    bank do dupy. :)