  • 11. Data: 2005-10-21 13:56:33
    Temat: Re: 'wspaniala' reklama PKO BP
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "trainer" <t...@p...org> wrote in message
    news:43580c96$0$5434$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > tak autorytarnie zabierasz głos, jakbyś już znał podsumowanie kampanii -

    Autorytatywnie, jeśli już. Autorytarnie to by było, gdybym ci kazał zamknąć
    paszczę ;))))
    Ale ja tylko pisałem o moich (m. in. jako klienta tego banku) odczuciach. Po
    prostu treść i styl reklamy kompletnie mija się z rzeczywistością. I tylko
    ludzie odporni na realia taką reklamę "kupią". Moim zdaniem tedy, reklama ta
    trafia kulą w płot. Ta żałosna kreskówka mogłaby od biedy służyć w reklamie
    odtwarzacza mp3 czy tp. gadżetu kupowanego głównie przez dzieciaki, ale na
    Jowisza - nie poważnego banku! Bo to przypomina matronę w wieku balzakowskim
    wystrojoną w mini, cekiny i z piórkiem w d...

    > poczekaj, nie bądź w gorącej wodzie kąpany, nie uogólniaj swoich emocji na
    > docelową populację - za parę miesięcy dowiemy się czy kampania osiągnęła
    > cel

    Ciekawe, o ilu kampaniach reklamowych publiczność dowiedziała się, że były
    do bani. Takie wieści nie wychodzą poza grono wtajemniczonych, a jeśli już,
    to nieczęsto. Jesteś w stanie podać jakieś przykłady? Nawet kampanie
    wyborcze są udane co do jednej, mimo że wynik widać jak na dłoni - najwyżej
    dowiadujemy się, że wyborcy nie dorastają, albo konkurencja faulowała :)

    T.

  • 12. Data: 2005-10-21 15:51:19
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-10-21 15:56, Tomasz Nowicki napisał(a):
    > [...]Ta żałosna kreskówka
    > mogłaby od biedy służyć w reklamie odtwarzacza mp3 czy tp. gadżetu
    > kupowanego głównie przez dzieciaki, ale na Jowisza - nie poważnego
    > banku! [...]

    Bo to przecież nie jest reklama poważnego banku ;-)
    Poważny bank nie zabierałby się do tego od tzw. dupy strony.
    Najpierw zmiana procedur, później zmiana mentalności pracowników a na
    końcu zmiana wizerunku.

  • 13. Data: 2005-10-21 16:37:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 09:13:27 +0200, "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>
    wklepał(-a):

    >Szukasz sensu tam, gdzie go nie ma. To wszystko nie ważne. Reklama odniosła
    >skutek - zwróciłeś na nią uwagę i nawet zapamiętałeś, że reklamuje PKO BP.

    Kolejna reklamowa bzdura. Zapamiętał, że reklama jest wg niego głupia -
    negatywne nastawienie do reklamowanego przedmiotu nie jest chyba tym, czego chce
    reklamodawca? Reklama ma się kojarzyć pozytywnie, a nie "niech zostanie
    zapamiętana, nieważne jak".

  • 14. Data: 2005-10-21 17:38:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kolejna reklamowa bzdura. Zapamiętał, że reklama jest wg niego głupia -
    > negatywne nastawienie do reklamowanego przedmiotu nie jest chyba tym,
    > czego chce
    > reklamodawca?

    Czuje obrzydzenie do PKO BP od kilkunastu lat. Reklama nie zwiekszy mej
    niecheci do tego poskomunistycznego molocha.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2005-10-21 17:40:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "wizardx12" <R...@c...barg.cy> napisał w wiadomości

    > Bo to przecież nie jest reklama poważnego banku ;-)
    > Poważny bank nie zabierałby się do tego od tzw. dupy strony.
    > Najpierw zmiana procedur, później zmiana mentalności pracowników a na
    > końcu zmiana wizerunku.

    Otóz to. To jest clou. Przyjdzie napalony cybermalolat do odddzialu i
    zobaczy kolejke moherowych beretów cisnacych sie do 1 czynnego okienka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt