  • 1. Data: 2005-10-17 13:40:46
    Temat: Lukas leży znów, czy nadal?
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    W nowym tygodniu sprawdzam Lukasa i... Nie działa.

    Inne banki w internecie (Raiffeisen, Volkswagen, ING, Inteligo, WBK) działają
    normalnie, a Lukas, jak to Lukas.

    Leży wciąż od zeszłego tygodnia, czy też padł ponownie?

  • 2. Data: 2005-10-17 13:44:27
    Temat: Re: Lukas leży znów, czy nadal?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    działają
    > normalnie, a Lukas, jak to Lukas.
    > Leży wciąż od zeszłego tygodnia, czy też padł ponownie?

    leży od conajmniej godziny.
    w międzyczasie (pytasz; od zeszłego tygodnia) pokłada się czasem, najczęściej
    w nocy, po 24:00.

    janke

  • 3. Data: 2005-10-17 13:46:08
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > działają
    >
    > leży od conajmniej godziny.
    > w międzyczasie (pytasz; od zeszłego tygodnia) pokłada się czasem,
    najczęściej
    > w nocy, po 24:00.

    hehe wstał.
    ale na jak długo? - zapewne do 24:00, o ile nie padnie wcześniej.

    janke

  • 4. Data: 2005-10-17 17:53:15
    Od: Krzysztof Mazurek <m...@w...edu.pl>

    janke wrote:

    > hehe wstał.
    > ale na jak długo? - zapewne do 24:00, o ile nie padnie wcześniej.

    jest ~ 20.00 i sie zalogowałem, ale oto co dostałem w 'Poczcie'.

    "W chwili obecnej nie jest możliwe edytowanie odbiorców mających konta w
    LUKAS Banku, sytaucja może potrwać do końca prac związanych z wdrożeniem
    nowego systemu. W tym momencie proponuje założenie nowego odbiorcy.
    Pozdrawiam".

    Rozbrajające ..... poprostu jakiś koszmar ....

    Zaczyna to przypominać połaczenie Handlobanku z Citi...

    eh...

    K.

  • 5. Data: 2005-10-17 18:03:48
    Od: Krzysztof Mazurek <m...@w...edu.pl>

    Krzysztof Mazurek wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam".
    >
    > Rozbrajające ..... poprostu jakiś koszmar ....
    >
    > Zaczyna to przypominać połaczenie Handlobanku z Citi...
    Uwaga!

    Nowy jeszcze lepszy smak, jeszcze bardziej naturalny, itp... wszystko
    dla naszych klientów...: "W związku z wdrożeniem nowego systemu
    występowały utrudnienia w korzystaniu z LUKAS e-Banku. Bardzo
    przepraszamy za utrudnienia, z jakimi się Pan spotkał. Przelew na spłatę
    karty proszę wykonać wybierając: Płatności > Nowy przelew > Spłata rat i
    kart. Następnie proszę wybrać dalej i wykonać przelew wpisując numer
    rachunku kredytowego. Z informacji jakie posiadamy, serwis internetowy w
    chwili obecnej działa poprawnie. Pozdrawiam "

    Pełna ekstaza.... nie dość nie moge zrobic przelewu na zdefiniowanego
    odbiorce - konto kk lukasa - ani przez przelewy ani przez plate karty,
    to jeszcze nawet nie moge edytowac tego odbiorcy i wyciagnac numeru
    konta ... ale "serwis internetowy działa poprawnie" !!!

    K.