  • 1. Data: 2012-02-21 21:12:21
    Temat: wrzutnia pkobp
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-b
    roni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiad
    omosc.html

    "Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

    a.

  • 2. Data: 2012-02-21 21:54:01
    Temat: Re: wrzutnia pkobp
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wemif napisał(a) :
    > http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-b
    roni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiad
    omosc.html

    > "Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

    W artykule nie ma nazwy banku.
    Ale koledze podałem w żartach, że albo PKO BP, albo PKO SA :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-02-21 22:10:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > W artykule nie ma nazwy banku.

    Faktycznie, sorry. Nie wiem dlaczego po przeczytaniu byłem pewien,
    że mowa o PKO BP.

    a.

  • 4. Data: 2012-02-22 05:33:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/21/2012 3:12 PM, Wemif wrote:
> [...]
    omosc.html

    > "Zamiast banknotów w wrzutni nocnej zostawił pocięte kawałki papieru"

    1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wylądowało we
    wrzutni przed zaksięgowaniem?

    2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro gotówką
    i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

    Mi to wygląda na artykuł popełniony po pijaku.

  • 5. Data: 2012-02-22 08:02:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Wemif" napisał w wiadomości grup

    >http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-
    broni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wia
    domosc.html

    W linku 15mln, w artykule 10 razy mniej;)

    I skąd wiesz że to w pkobp?

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 6. Data: 2012-02-22 08:35:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 22 Feb 2012 09:02:30 +0100, "Kris" <k...@w...pl>
    wrote:

    >W linku 15mln, w artykule 10 razy mniej;)

    przecinki i kropki w linkach pewnie się kiepsko sprawdzają.

  • 7. Data: 2012-02-22 08:46:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    .com...

> [...]

    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Skok-na-bank-bez-b
    roni-i-wlamania-Skradl-15-mln-euro,wid,14271337,wiad

    Akurat w tym linku jest kilka kropek i kilka przecinków;)
    Nie ma tylko tego jednego dość istotnego gwoli ścisłości

  • 8. Data: 2012-02-22 08:52:43
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 22 Feb 2012 09:46:30 +0100, "Kris" <k...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Akurat w tym linku jest kilka kropek i kilka przecinków;)
    >Nie ma tylko tego jednego dość istotnego gwoli ścisłości

    Słuszna uwaga. Tak czy siak: zapytaj o to webmastera wp.pl
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2012-02-22 08:53:45
    Temat: Re: wrzutnia
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > 1. Nie wydaje wam sie dziwne, ze bank nie sprawdza co wylądowało we
    > wrzutni przed zaksięgowaniem?
    >
    > 2. Nie wydaje wam sie dziwne, że ktokolwiek wrzuca 1.5 mln euro
    > gotówką i bank nie zwraca na to specjalnej uwagi?

    Wydaje nam się. Ale za udział w puli 4.5 miliona to ludzie różne
    rzeczy robią...

    MJ

  • 10. Data: 2012-02-22 09:10:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lut, 09:53, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Wydaje nam się. Ale za udział w puli 4.5 miliona to ludzie różne
    > rzeczy robią...

    Nie wierze, zeby w procedurach bankowych nie bylo kolejnosci 1.Sprawdz
    wplate. 2. zarejestruj wplyw.

    Przeciez to juz bylaby sprawa karna z marszu przeciwko pracownikom
    winnym tego zlamania przepisow, juz w chwili pisania artykulu.
    Albo wspoldzialanie pracownika, albo od dluzszego czasu zwyczajowo
    lamali tam te procedury, korygujac juz na koncie po przeliczeniu
    ewentualne roznice i ktos znajacy realia tego banku wykorzystal ta
    mozliwosc. tu rowniez mozna pociagnac do odpowiedzialnosci osoby winne
    wprowadzeniu takich nieformalnych zapewne, zaniedban .