  • 1. Data: 2012-02-20 20:59:15
    Temat: KK rozliczana w USD
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    mógłby ktoś polecić KK rozliczaną w USD do konta? Czy jakiś bank w Polsce
    oferuje w ogóle coś takiego? Natknąłem się na MasterCard w BZWBK, ale czy to
    jest charge?

  • 2. Data: 2012-02-21 07:54:00
    Temat: Re: KK rozliczana w USD
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 20:59:15 +0000, W napisał(a):

    > Witam,
    > mógłby ktoś polecić KK rozliczaną w USD do konta? Czy jakiś bank w
    > Polsce oferuje w ogóle coś takiego? Natknąłem się na MasterCard w BZWBK,
    > ale czy to jest charge?

    Sprecyzuj może czy:
    1) chcesz mieć konto walutowe w USD i kartę do niego
    2) chcesz mieć konto ROR/KO złotówkowe i do niego kartę dla której walutą
    przeliczeniową jest USD.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-02-21 08:05:12
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > Sprecyzuj może czy:
    > 1) chcesz mieć konto walutowe w USD i kartę do niego
    > 2) chcesz mieć konto ROR/KO złotówkowe i do niego kartę dla której walutą
    > przeliczeniową jest USD.

    Najchętniej opcja numer 1 - odpadałyby mi jakiekolwiek przewalutowania wtedy
    .

  • 4. Data: 2012-02-21 08:07:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W pisze:

    > Najchętniej opcja numer 1 - odpadałyby mi jakiekolwiek przewalutowania wtedy

    W takim razie to czego szukasz nazywa się "karta debetowa". :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2012-02-21 08:35:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 09:07:20 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > W takim razie to czego szukasz nazywa się "karta debetowa". :-)

    A taką możesz mieć do konta w Aliorze, BZWBK, Citi i chyba ING (tutaj nie
    mam pewności) - ja z głowy więcej nie pamiętam.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-02-21 09:15:26
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > A taką możesz mieć do konta w Aliorze, BZWBK, Citi i chyba ING (tutaj nie
    > mam pewności) - ja z głowy więcej nie pamiętam.

    jeżeli chodzi o ING to tutaj rachunki można mieć w USD (i kilku innych) ale
    karta może być rozliczana tylko w EUR :/

  • 7. Data: 2012-02-21 09:15:27
    Od: W <w...@w...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wystukał, co następuje:

    > W takim razie to czego szukasz nazywa się "karta debetowa". :-)

    Czy z kartą debetową wynajmę auto, zwłaszcza u wuja sama? ;->

  • 8. Data: 2012-02-21 12:04:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > W takim razie to czego szukasz nazywa się "karta debetowa". :-)

    Chyba pytającemy chodzi o KK, czyli z okresem bezodsetkowym. Nie
    widziałem takiej dolarowej.

    a.

  • 9. Data: 2012-02-21 13:01:12
    Od: W <w...@w...pl>

    Wemif wystukał, co następuje:

    > Chyba pytającemy chodzi o KK, czyli z okresem bezodsetkowym. Nie
    > widziałem takiej dolarowej.

    A opcja otrzymania takiej karty nie koniecznie w Polsce (acz legalnie)?

  • 10. Data: 2012-02-21 14:49:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W pisze:

    > Czy z kartą debetową wynajmę auto, zwłaszcza u wuja sama? ;->

    Jakoś nie miałem z tym większych problemów, zwłaszcza jak karta jest
    wypukła. A zresztą "wynajęcie" i "zapłacenie za wynajem" do dwie różne
    rzeczy. Nikt Ci nie broni wynająć "na kredytówkę" (jakąkolwiek, choćby i
    rozliczaną w EUR), a potem zapłacić debetową, albo i nawet gotówką. :-)

    --
    MiCHA