  • 1. Data: 2008-06-06 19:58:12
    Temat: wpłatomat mBanku a sprawa białostocka... ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy w Białymstoku jest wpłatomat mBanku?

    A może warto założyć konto w Multi?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-06-06 20:28:29
    Temat: Re: wpłatomat mBanku a sprawa białostocka... ;)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > A może warto założyć konto w Multi?...

    mBank to teraz takie gorsze Multi. Nie oferuje nic wiecej/nic taniej, za
    to nie ma oddzialow (bonus ujemny).

    A co do wplatomatow, to o ile te mBankowe ciagle sa zepsute, to w Multi
    nieczynny wplatomat przytrafil mi sie az jeden raz (a konto mam tam juz
    z 4 lata).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-06-06 20:39:51
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy w Białymstoku jest wpłatomat mBanku?
    >
    > A może warto założyć konto w Multi?...

    Na chwilę obecną nie ma wpłatomatu mBanku w Białymstoku. Wkrótce
    (kwestia kilku tygodni myślę) powinien się pojawić - kwestia tylko terminu.

    pozdrawiam,
    Kamil,
    mRadny

  • 4. Data: 2008-06-06 20:41:24
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Mithos pisze:

> [...]
    >
    > A co do wplatomatow, to o ile te mBankowe ciagle sa zepsute, to w Multi
    > nieczynny wplatomat przytrafil mi sie az jeden raz (a konto mam tam juz

    Aktualnie trwa wymiana oprogramowania i wprowadzanie nowego systemu
    wpłat - mam nadzieję, że wpłatomaty zyskają na jakości.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 5. Data: 2008-06-06 21:20:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Na chwilę obecną nie ma wpłatomatu mBanku w Białymstoku. Wkrótce (kwestia
    > kilku tygodni myślę) powinien się pojawić - kwestia tylko terminu.

> [...]

    analizując aktualną ofertę Multi warto założyć tam konto zwłaszcza jeżeli w
    mieście klienta znajduje się placówka ww.
    zwolnienie z opłaty za konto jest b.latwe do uzyskania

    w razie czego można pogadać z żywym pracownikiem a nie tylko mLinką, która
    jedyne co może zrobić to zaproponować złożenie reklamacji, która będzie
    rozpatrzona w 30 dni...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    najlepiej zalatwia sie reklamacje w Citi, ostatnio pobrali mi jakąś opłatę,
    napisałem do banku e-mail i po kilku godzinach kobita do mnie zadzwonila, ze
    mam rację to była pomylka i mam już kasę na koncie ;-)

  • 6. Data: 2008-06-06 22:04:31
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > opłatę, napisałem do banku e-mail i po kilku godzinach kobita do mnie
    > zadzwonila, ze mam rację to była pomylka i mam już kasę na koncie ;-)

    Najgorsze w citi jest to, ze trzeba tam ciagle dzwonic z reklamacjami, bo
    oni ciagle czegos nie robia. Wielokrotnie opisywalem juz moje perypetie z
    citi, wtedy ludzie pytali "dlaczego nie zamkniesz tego konta?".
    Otoz zamknalem. Moje zlecenie zamkniecia konta wyparowalo i odnalazlo sie
    dopiero po odpowiedniej interwencji...

  • 7. Data: 2008-06-06 22:13:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > Aktualnie trwa wymiana oprogramowania i wprowadzanie nowego systemu
    > wpłat - mam nadzieję, że wpłatomaty zyskają na jakości.

    Czyżby już wymienili? dziś (wrocław tesco) wisiala kartka "max 10
    banknotów", a dotychczas bez problemu łapał 40 naraz (30 według opisu).

    a.

  • 8. Data: 2008-06-07 07:16:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > citi, wtedy ludzie pytali "dlaczego nie zamkniesz tego konta?".
    > Otoz zamknalem. Moje zlecenie zamkniecia konta wyparowalo i odnalazlo sie

    1. nie trzeba dzwonic tylko wystarczy napisac e-mail, a to jest roznica
    2. na pewno nie czesciej niz do innych bankow...ostatnio krew mnie zalala w
    Lukasie, bo pobrali mi oplate za aktualizacje danych osobowych traktujac to
    jak transakcje, zlozylem reklamacje i czekam juz kilka tygodni...;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-06-07 07:23:44
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Wemif pisze:

    > Czyżby już wymienili? dziś (wrocław tesco) wisiala kartka "max 10
    > banknotów", a dotychczas bez problemu łapał 40 naraz (30 według opisu).

    Nie mam przed sobą listy 'zrobionych' maszyn, ale jeśli scenariusz wpłat
    różni się od poprzedniego (łącznie z deklarowaniem jaką kwotę się
    wpłaca) to tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 10. Data: 2008-06-07 07:38:24
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > Nie mam przed sobą listy 'zrobionych' maszyn, ale jeśli scenariusz wpłat
    > różni się od poprzedniego (łącznie z deklarowaniem jaką kwotę się
    > wpłaca) to tak.

    a nie, to jest jeszcze po staremu.