  • 1. Data: 2008-06-06 16:47:08
    Temat: decyzja kredytowa w millennium
    Od: myszka <n...@m...pl>

    Ze 3 tygodnie temu złożyliśmy papiery o kredyt hipoteczny w millennium,
    kredyt o ok. 30% mniejszy od maksymalnych możliwości finansowych. 28
    maja mieli już komplet dokumentów wraz z wyceną ich kosztorysanta.
    Jedynym problemem dla kosztorysanta był brak księgi wieczystej na
    działkę, ale czekamy na jej założenie już 6 miesiąc... Panienka z
    okienka twierdziła, że wniosek jest rozpatrywany do 3 dni roboczych,
    dziś jest 7 dzień. Dzwoniłem na infolinię, nadal nie ma decyzji, bank od
    początku tygodnia nabrał wody w usta. Najbardziej wkurza brak kontaktu,
    brak możliwości rozmowy z analitykiem, brak jakichkolwiek informacji
    zwrotnych.
    Ile tak naprawdę trwa ocena wniosku w millennium? Jest możliwość że
    będzie odmowa (pewnie tak), a jeśli tak to czy jednocześnie można złożyć
    wniosek do innego banku?

  • 2. Data: 2008-06-06 17:56:46
    Temat: Re: decyzja kredytowa w millennium
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ile tak naprawdę trwa ocena wniosku w millennium? Jest możliwość że
    > będzie odmowa (pewnie tak), a jeśli tak to czy jednocześnie można złożyć
    > wniosek do innego banku?

    a złożyłeś wniosek tylko do jednego banku?
    ja od razu do czterech...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2008-06-06 18:42:58
    Od: myszka <n...@m...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a złożyłeś wniosek tylko do jednego banku?
    > ja od razu do czterech...

    Niestety do jednego. Sprawdzaliśmy w oddziale zdolności, rozmawialiśmy z
    pośrednikiem o.f. i wg wszelkich danych nie powinno być problemu z
    kredytem - prawie 60% wkładu własnego, działka więcej warta niż brany
    kredyt, max zdolności 30% większe od wnioskowanego. Jednak rzeczywiście
    trzeba było zrobić tak jak Ty... Zaczekam jeszcze max tydzień i składam
    do innych.
    Pytanie pozostaje, ile tak naprawdę w millennium trwa weryfikacja
    wniosku?

  • 4. Data: 2008-06-06 21:23:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > do innych.
    > Pytanie pozostaje, ile tak naprawdę w millennium trwa weryfikacja

    ale to pośrednik z OF powinien naciskać bank (jeżeli przez niego staraliście
    się o kredyt), oni zawsze twierdzą, że mają "dobry układ z bankiem"

    Mille słynie z niekompetencji i fatalnej obsługi, jeżeli takie "jaja" wyszły
    teraz to pomyśl co będzie później, a z bankiem zwiążesz się na ładne kilka
    lat!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-06-07 06:32:42
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    > Ile tak naprawdę trwa ocena wniosku w millennium?

    U mnie to trwało prawie 3 miesiące, w podobnej sytuacji.