  • 1. Data: 2002-11-26 20:51:24
    Temat: widzieliście nowe raporty przesyłane z BIK ?
    Od: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>

    chyba coś nauczyły ich pisma ...
    już nie przysyłają tylko informacji o tym, że posiadają i udostępniają imię
    i nazwisko oraz adres, ale raport wygląda następująco:

    1. Dane przetwarzane:
    imie, nazwisko, adres ,pesel itp..
    dane o rachunku:
    - data otwarcia rachunku
    - data rejestracji w BIK
    - nr rozliczeniowy
    - nr rachunku
    - data ost aktualizacji
    - data salda rachunku
    - typ transakcji (na przykład KREDYT na ...)
    - kwota finansowania
    - kwota raty
    - częstotliwość spłat
    - waluta
    - status płatności
    - kwota do spłaty
    - saldo zaległości

    2. Dane zostały udostępnione:
    - nazwa i numer banku
    - powód zapytania
    - waluta
    - limit kredytu
    dane identyfikacyjne klienta

    nieźle :)

    a co jeszcze ciekawsze w dzisiaj otrzymanym raporcie nie ma jeszcze
    informacji o kredycie mieszkaniowym który brałem w sierpniu .. ciekawe kiedy
    się pojawi - no chyba, że GE nie lubi BIK

    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-11-26 21:25:20
    Temat: Re: widzieliście nowe raporty przesyłane z BIK ?
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    > 2. Dane zostały udostępnione:
    > - nazwa i numer banku

    Nie jestem przekonany czy sa akurat te informacje podawane..

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-11-26 21:32:40
    Od: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in message

    > Nie jestem przekonany czy sa akurat te informacje podawane..

    mam przed sobą list od BIK