  • 1. Data: 2012-01-08 22:09:24
    Temat: w mBanku używają mózgu (!)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Ciekawostka. W ostatnim tygodniu przy okazji jakiegoś kontaktu z mLinią
    dostałem wspaniałą, skierowaną wprost do mnie propozycję podniesienia
    limitu na KK o grubo ponad 100k pln. Miła pani stwierdziła, że "system"
    zauważył, iż regularnie korzystam z karty i "wyliczył mi propozycję"...

    [A teraz mała dygresja: Karta służyła tylko i wyłącznie do mtransferów
    prze BC. Tylko w tym celu została zamówiona i nie była wykorzystywana
    nigdzie indziej. Na eKoncie nie mam żadnych innych obrotów, niż te
    związane ze spłatą KK - raz w miesiącu, bez odsetek, jak przystało na
    rasowego spijacza śmietanki. Oczywiście z wiadomych przyczyn już za
    chwilę karta idzie do odstrzału.]

    ...postanowiłem więc przekonać się do jakiego stopnia głupi jest ów
    "system" i złożyłem wniosek. Już po 2 godzinach okazało się, że jednak
    ktoś z minimalną dozą inteligencji analizuje te wnioski, bo dostałem
    maila z informacją o negatywnym rozpatrzeniu. Miło, że wciąż jeszcze
    "system" nie zastąpił wszystkich mózgów... :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-01-09 01:42:18
    Temat: Re: w mBanku używają mózgu (!)
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > maila z informacją o negatywnym rozpatrzeniu. Miło, że wciąż jeszcze
    > "system" nie zastąpił wszystkich mózgów... :-)

    Eeee... tam
    To zwykly automat rozsyla takie reklamy. Komu by sie chcialo marnowac czas i
    analizowac setki tysiecy klientow, a tak analizuje sie tych co sie zglosza.
    W innych krajach takie automaty dzialaja od lat... np. w UK.

  • 3. Data: 2012-01-09 10:00:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

> [...]
    > maila z informacją o negatywnym rozpatrzeniu. Miło, że wciąż jeszcze
    > "system" nie zastąpił wszystkich mózgów... :-)

    Ten system _jest_ porypany :) Żona tylko przelewała kasę z konta na konto,
    żadnych innych wpływów nie było. W zeszłym tygodniu dostała propozycję
    karty z limitem >30000, wniosek dziś zatwierdzony, karta ma przyjść pocztą.

    AK

  • 4. Data: 2012-01-09 14:20:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 23:09:24 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > maila z informacją o negatywnym rozpatrzeniu. Miło, że wciąż jeszcze
    > "system" nie zastąpił wszystkich mózgów... :-)

    Pewnie to jeden i ten sam system - wygenerował na podstawie jednego
    zestawu danych ofertę dla Ciebie i później na podstawie drugiego zestawu
    danych stwierdził, że się taka oferta Tobie nie należy ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-01-09 16:10:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.01.2012 23:09, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > Ciekawostka. W ostatnim tygodniu przy okazji jakiegoś kontaktu z mLinią

    A u mnie dosc szybko OdC szly i byly rozpatrywane a dzis error i od
    poludnia:

    "Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    aktualnie procesowane".