  • 1. Data: 2003-05-25 08:22:06
    Temat: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Witam,

    jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
    kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
    pocztą wewnętrzną trwało długo.

    Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.

    Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
    _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.

    Czy wiecie, jak jest teraz? Jeśli jest jak było to wolę płacić 8zł
    miesięcznie za konto w Fortis banku.

  • 2. Data: 2003-05-25 10:20:39
    Temat: Re: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Kontaktowałem się w ten sposób ze dwa tygodnie temu i byłem mile zaskoczony
    szybką (ok.10-15 min) i konkretną odpowiedzią.
    Generalnie jest bardzo ok. o ile nie potrzebujesz porozmawiać z żywym
    konsultantem o drugiej w nocy ;-).
    Pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2003-05-25 10:21:22
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2003-05-25 11:36:44
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
    > _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.

    Nie wiem jak było wcześniej, ale ja od jakiegoś czasu używam tej wewnętrznej
    poczty i potwierdzam szybką reakcję.
    Może twoje problemy są niestandadowe :-))

  • 5. Data: 2003-05-26 08:22:51
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    Ja po zadaniu zapytania rano, po poludniu (po 12/13) ma juz odpowiedz.
    Meczylem ich ostatnio przez kilka tygodni pytaniami o przelewy do ZUS i US ,
    i nareszczie wprowadzili taka mozliwosc.