  • 1. Data: 2003-10-17 12:39:16
    Temat: telefon multibank - pilne
    Od: "WyBuH" <mappett(niespamu)@poczta.onet.pl>

    Mam wielka prośbe.
    Potrzebuje numer telefonu do Rzeszowskiego oddziału Multibanku. Na infolinii
    mi niestety nie podali bo jest zastrzeżony (zagotowalo mnie normalnie)
    Jak ktos zna prosze o info

    Daniel Moskwa

  • 2. Data: 2003-10-17 14:45:30
    Temat: Re: telefon multibank - pilne
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi niestety nie podali bo jest zastrzeżony (zagotowalo mnie normalnie)

    użyj książki telefonicznej:
    http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp

    o tak:
    http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp?
    nazwa=multibank&ulica=&miejscowosc=rzesz%
    F3w&wojewodztwo=podkarpackie&branza=wybierz&szukaj=+
    szukaj+

  • 3. Data: 2003-10-17 14:50:34
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

    http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp?
    nazwa=multibank&ulica=&miejscowosc=rzesz%
    F3w&wojewodztwo=podkarpackie&branza=wybierz&szukaj=+
    szukaj+

    ATPO czy ktoś wie co zrobić,
    żeby link się nie łamał po pytajniku?

  • 4. Data: 2003-10-17 14:56:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@p...onet.pl>:
    http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp?nazwa=multi
    bank&ulica=&miejscowosc=rzesz%F3w&wojewodztwo=podkar
    packie&branza=wybierz&szukaj=+szukaj+

    > ATPO czy ktoś wie co zrobić,
    > żeby link się nie łamał po pytajniku?

    A lamie sie? ;)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-10-17 14:58:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    www.tinyurl.com polecam ;)

  • 6. Data: 2003-10-17 15:00:45
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmp03a$22a$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > www.tinyurl.com polecam ;)

    A ja polecam nieprzypisywanie mi czyichs słow...

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-10-17 15:02:16
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    BTW, http://glinki.com/

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 8. Data: 2003-10-17 15:17:50
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Robert" <u...@o...pl> writes:

> [...]
    > Użytkownik <n...@p...onet.pl>:
    > http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp?nazwa=multi
    bank&ulica=&miejscowosc=rzesz%F3w&wojewodztwo=podkar

    Przynajmniej ten zacytowany nie. A aby się nie łamał trzeba pisząc
    newsa użyć czytnika, który nie łamie...

  • 9. Data: 2003-10-17 15:20:34
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp?
    nazwa=multibank&ulica=&miejscowosc=rzesz%
    F3w&wojewodztwo=podkarpackie&branza=wybierz&szukaj=+

    chyba nie widzę różnicy :(

  • 10. Data: 2003-10-17 15:40:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    17 Oct 2003 16:50:34 +0200, w <2...@n...onet.pl>, ""
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_f.asp?nazwa=mult
    ibank&ulica=&miejscowosc=rzesz%F3w&wojewodztwo=podka
    rpackie&branza=wybierz&szukaj=+szukaj+

    > ATPO czy ktoś wie co zrobić,
    > żeby link się nie łamał po pytajniku?

    Używać lepszego czytnika :]