  • 1. Data: 2008-06-29 12:35:51
    Temat: tani kredyt samochodowy
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Witam!

    Doradźcie proszę gdzie wziąść możliwie najtańszy kredyt na auto nowe-od
    Dealera ( Toyota)o przyblizonych parametrach"

    kwota wpłaty .27.000zł
    cena auta 68277zł
    na 18 miesięcy

    więc do skredytowania kwota 41277zł.

    Kredyt w Toyocie nie jest najtańszy...oprocentowanie jeszcze ok, ale
    prowizja aż 4 %...Mam wysoką zdolność kredytową...

    pzdr! Nix

  • 2. Data: 2008-06-30 07:12:19
    Temat: Re: tani kredyt samochodowy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 29 Jun 2008 14:35:51 +0200, "Nix" <videoart1__WYTNIJ
    __TO__@wp.pl> wrote:

    >Doradźcie proszę gdzie wziąść możliwie najtańszy kredyt na auto nowe-od
    >Dealera ( Toyota)o przyblizonych parametrach"

    Doradzamy - kup auto na które Cię stać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2008-06-30 08:38:24
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Nix pisze:

    > Doradźcie proszę gdzie wziąść możliwie najtańszy kredyt na auto nowe-od
    > Dealera ( Toyota)o przyblizonych parametrach"

    1. wziąść -> wziąĆ

    2. Kupujesz auto za 70 tys. zł i nie chce Ci się pochodzić
    po stronach www i poszukać najlepszej oferty? Pali się
    czy co? W jeden wieczór spokojnie przeanalizujesz oferty
    kilkunastu banków i znajdziesz najkorzystnijeszą.
    Auto od dealera, więc nie ucieknie.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 4. Data: 2008-06-30 08:47:22
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 2. Kupujesz auto za 70 tys. zł i nie chce Ci się pochodzić
    > po stronach www i poszukać najlepszej oferty? Pali się
    > czy co? W jeden wieczór spokojnie przeanalizujesz oferty
    > kilkunastu banków ...

    Szukałem jużm, ale niekoniecznie to co piszą na stronach przekłada się na
    sytuację faktyczną... innymi słowy- zwykle nie ma tam całej prawdy....

    Ale najlepszy=najtańszy który znalazłem to w Lukas bank... zgodzicie się?

    pzdr! Nix

  • 5. Data: 2008-08-03 19:53:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Nix napisał(a):

> [...]
    >
    > Kredyt w Toyocie nie jest najtańszy...oprocentowanie jeszcze ok, ale
    > prowizja aż 4 %...Mam wysoką zdolność kredytową...

    Ge Money Bank, najtańsi

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098