  • 1. Data: 2003-01-18 16:26:37
    Temat: szybki citek
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    Wczoraj przekroczyłem o kilkanaście złotych limit na KK i wieczorem
    poleciałem do bankomatu wrzucić pieniądze. Dzisiaj widzę, że są
    przyjęte z wczorajszą datą (a piszą, że mają na to 3 dni robocze).
    Jakie macie doświadczenia - naliczą karę, czy nie? Raczej nie, ale...
    A swoją drogą albo nie mają w citi zajęcia, albo są rzeczywiście
    szybcy...

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-18 16:42:31
    Temat: Re: szybki citek
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Mariusz <m...@p...com> wrote:

    > Jakie macie doświadczenia - naliczą karę, czy nie? Raczej nie, ale...
    > A swoją drogą albo nie mają w citi zajęcia, albo są rzeczywiście
    > szybcy...

    To działa inaczej. Oni tego samego dnia, kiedy wpłacasz, księgują wpłatę w
    wysokości jaką wklepiesz w bankomacie. Potem w ciągu 2-3 dni przeliczają
    pieniądze. Jeśli się wszystko zgadza, to nic się nie dzieje. Jeśli się nie
    zgadza, to masz księgowaną korektę z datą kiedy wpłacałeś.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-01-18 18:42:17
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

> [...]
    się nie
    > zgadza, to masz księgowaną korektę z datą kiedy wpłacałeś.

    Wpłata jest widoczna w szczegółach na poglądzie operacji. Transakcje
    kartą z tego dnia są ujęte w saldzie, ale nie ma ich w szczegółach.
    Dlatego właśnie uznałem, że kopertę z gotówką już sprawdzono.

    Pozdrawiam
    Mariusz