  • 1. Data: 2011-04-14 19:29:14
    Temat: szukam konta...
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Dzień dobry!

    Ciężko się przebić przez ofertę, do tego nie wszystko jest zawsze jasno
    napisane.
    Szukam dwóch kont oszczędnościowych - w różnych bankach, wystarczy dostęp
    tylko przez Internet. Nie zależy mi na największym oprocentowaniu a raczej
    na:

    - wniosek złożę przez Internet, kurier przyjedzie z umową
    - bank ma posiadać gwarancje polskiego funduszu bankowego (odpada zdaje się
    Polbank)
    - ma mieć prosty system logowania do konta (numer klienta i hasło - żeby nie
    trzeba go było zmieniać co np. miesiąc)
    - transakcje mają być autoryzowane sms kodem albo darmowym tokenem, który od
    nich dostanę (nie może to być token wgrany w komórkę), nie interesują mnie
    też żadne karty zdrapki z jednorazowymi kodami itp.
    - konto ma być darmowe
    - możliwości ewentualnego przelania z konta kwoty do 150 tys. zł. raz na
    miesiąc czy dwa za rozsądne pieniądze (1-5 zł. za całość) na inne konto w
    innym banku.
    - nie chcę mieć obowiązku brania jakiejkolwiek karty do konta.

    Po prostu chcę tam wpłacić pewną sumę pieniędzy na czarną godzinę tak aby
    ona urosła kilka procent w skali roku.
    Nie interesuje mnie zbieranie jakiś % za zakupy itp.
    Z racji tego, że ma to być konto w innym banku niż już obecnie posiadane to
    odpada BZ WBK oraz MBank.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-14 20:45:55
    Temat: Re: szukam konta...
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 14 Kwi, 21:29, "Waldemar" <n...@w...pl> wrote:

    > Szukam dwóch  kont oszczędnościowych

    Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2011-04-14 21:58:48
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-14 22:45, Zyga pisze:

    > Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

    Przy przelewie powyżej 15.000 zł wstrzymają go i zadzwonią
    po potwierdzenie. Jeżeli chodzi o jednorazowa zabranie 150.000 zł,
    to słabo to widzę.

  • 4. Data: 2011-04-15 07:13:14
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 23:58, Bogdan B. pisze:

    > Przy przelewie powyżej 15.000 zł wstrzymają go i zadzwonią
    > po potwierdzenie. Jeżeli chodzi o jednorazowa zabranie 150.000 zł,
    > to słabo to widzę.

    Przyznaję że nigdy nie przelewałem z tego konta 150k.

    Zyga

  • 5. Data: 2011-04-15 10:02:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 23:58:48 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Przy przelewie powyżej 15.000 zł wstrzymają go i zadzwonią
    > po potwierdzenie. Jeżeli chodzi o jednorazowa zabranie 150.000 zł,
    > to słabo to widzę.

    Przelewałem jednorazowo dużo więcej i nikt nie dzwonił.
    Może jakiś podejrzany jesteś? ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-04-15 16:38:48
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-15 12:02, Borys Pogoreło pisze:

    > Przelewałem jednorazowo dużo więcej i nikt nie dzwonił.
    > Może jakiś podejrzany jesteś? ;-)

    W takim razie jest tu więcej z tej samej bandy, bo pamiętam
    posty na grupie na ten temat :-)
    A limit 15.000 zł pochodzi od konsultantki która do mnie dzwoniła
    po potwierdzenie przelewu.

  • 7. Data: 2011-04-26 17:14:47
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości grup
    g2000prj.googlegroups.com...

    > Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

    A czy toyota bank też się nada jako drugie?
    Jak bank ma się do wydarzeń w Japoni? Bać się?

  • 8. Data: 2011-04-26 20:00:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Waldemar" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A czy toyota bank też się nada jako drugie?
    > Jak bank ma się do wydarzeń w Japoni? Bać się?

    Nijak się nie ma. Ale tak ogólnie to nie jest raczej jakiś "pierwszoligowy"
    bank.