  • 1. Data: 2011-04-14 07:09:00
    Temat: Gdzie konto?
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Mam już dosyć tego hamburgera Mbanku.
    Gdzie otworzyć konto?
    Uzywane produkty:
    KO - niska prowizja, przyzwoite oprocentowanie
    KK- jakaś prestiżowa z wysokimi ubezpieczeniami podróżnymi i zwolnieniem z
    opłaty za obroty
    przyzwoity system transakcyjny.
    Arek
    ps dzięki za podpowiedzi gdzie szukać

  • 2. Data: 2011-04-14 07:14:07
    Temat: Re: Gdzie konto?
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > ps dzięki za podpowiedzi gdzie szukać

    polecam VW bank

    jkolina

  • 3. Data: 2011-04-14 07:29:14
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KO - niska prowizja, przyzwoite oprocentowanie
    > KK- jakaś prestiżowa z wysokimi ubezpieczeniami podróżnymi i zwolnieniem z

    Ja mam w Toyota Bank i jestem zadowolona.System transakcyjny
    przyzwoity,dobre lokaty bezbelkowe 1,2 i 3 dniowe KK u nich nie mam,więc
    nie wiem.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2011-04-14 09:28:27
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Volkswagen Bank Polska SA Pakiet Standard
    http://www.finansosfera.pl/konto-osobiste/77-volkswa
    gen-bank-polska-sa-pakiet-standard/

  • 5. Data: 2011-04-14 10:49:13
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > Volkswagen Bank Polska SA Pakiet Standard

    moim zdaniem VB jest debest, oczym oisałam tu jako pierwsza od lat

    jkolina

  • 6. Data: 2011-04-14 12:55:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" <T...@y...com> napisał w wiadomości

    > moim zdaniem VB jest debest, oczym oisałam tu jako pierwsza od lat

    a weź sobie te konto...
    do zalogowania trzeba wpisać token, bardziej hoergo systemu (po za eurobank)
    nie ma

  • 7. Data: 2011-04-14 12:57:47
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > do zalogowania trzeba wpisać token, bardziej hoergo systemu (po za
    > eurobank)

    uwarzam że tocken jest nabezpieczniejszy ze wszydtkich metod

    jk

  • 8. Data: 2011-04-14 13:00:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > uwarzam że tocken jest nabezpieczniejszy ze wszydtkich metod

    do przelewów? rozumiem...
    do zalogowania? chory system...

  • 9. Data: 2011-04-14 13:41:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam już dosyć tego hamburgera Mbanku.
    mbank się przydaje do szybkich przelewow, bo to standard w internecie

    > Gdzie otworzyć konto?

    w tej chwili jedynie eurobank, bez tokenu, przelewy tylko do zdefiniowanych
    w banku
    w duecie z mbankiem, na kartach się za bardzo nie znam

    polbank mógłby być też, ale wprowadza niekorzystne zmiany

  • 10. Data: 2011-04-14 15:12:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 15:00:15 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > do przelewów? rozumiem...
    > do zalogowania? chory system...

    Przypominam, że rozmawiasz z Koliną.

    --