  • 1. Data: 2011-04-14 06:44:06
    Temat: Znowu rozdaja stoweczki
    Od: ls <l...@w...pl>

    Tym razem Getin:

    http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONTA
    /konto-internetowe-oferta-wielkanocna/index.html

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2011-04-14 06:52:11
    Temat: Re: Znowu rozdaja stoweczki
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 2011-04-14 08:44, ls pisze:
    > Tym razem Getin:
    >
    > http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONTA
    /konto-internetowe-oferta-wielkanocna/index.html

    Nawet bez tej stówki w getinonline są dobre warunki. Jednak tak pół roku
    temu nie założyłem u nich konta bo nie można było się z nimi
    skontaktować telefonicznie, co mnie skutecznie zniechęciło.

  • 3. Data: 2011-04-14 07:05:14
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Kwi, 08:44, ls <l...@w...pl> wrote:
    > Tym razem Getin:
    >
    > http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONTA
    /konto-internetow...

    Eeeee tam. Wolę 45 zeta co miesiąc z BGŻ ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2011-04-14 11:45:45
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-04-14 09:05, luc pisze:

    /konto-internetow...

    > Eeeee tam. Wolę 45 zeta co miesiąc z BGŻ ;-)

    minus 5 zeta

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2011-04-14 11:52:07
    Od: gkafel <g...@g...com>

    A/konto-internetow...

    > Eeeee tam. Wolę 45 zeta co miesiąc z BGŻ ;-)

    Zwrot za platnosci kartą do Mille Dobre Konto tez wychodzi lepiej (12
    x 400pln x 3% = 144pln). Plus ewentualny bonus za założenie konta "z
    polecenia".
    No chyba ze mozna w Getinie bezkosztowo zrezygnowac z karty zaraz po
    zalozeniu albo promo w Mille i BGZ skonczy sie lada tydzien...

    br
    gk

  • 6. Data: 2011-04-14 13:18:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temu nie założyłem u nich konta bo nie można było się z nimi skontaktować
    > telefonicznie, co mnie skutecznie zniechęciło.

    to fakt, gorzej niż w polbanku

  • 7. Data: 2011-04-14 13:35:05
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Kwi, 13:45, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:

    TA/konto-internetow...

    > minus 5 zeta

    Już uwzględniłem ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2011-04-14 13:38:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Kwi, 13:52, gkafel <g...@g...com> wrote:
    A/konto-internetow...

    > Zwrot za platnosci kartą do Mille Dobre Konto tez wychodzi lepiej (12
    > x 400pln x 3% = 144pln). Plus ewentualny bonus za założenie konta "z
    > polecenia".

    Na czym polega bonus "z polecenia"? Możliwe, że będę zakładał wspólne
    Dobre Konto i każdy bonus Mille widziany ;-)

    > br
    > gk

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2011-04-14 14:04:49
    Temat: Re: Znowu rozdaja stoweczki - szukają frajerów
    Od: Peter <k...@w...pl>

    Użytkownik ls napisał:
    > Tym razem Getin:
    >
    > http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONTA
    /konto-internetowe-oferta-wielkanocna/index.html

    Regulamin promocji
    2. Prezent w Promocji stanowi kwota pieniężna w wysokości 100 PLN. Pre-
    zent zostanie przekazany Klientowi przez Organizatora przelewem na
    wydzielone w ramach Konta Skarbonkowego subkonto Skarbonka.
    3. Prezent przysługuje Uczestnikowi, który oprócz warunków wymienio-
    nych w pkt III spełni łącznie poniższe warunki:
    a) zobowiąże się wobec Organizatora do przekazywania środków z wy-
    nagrodzenia lub ze świadczenia emerytalnego / rentowego na Konto
    Skarbonkowe i dotrzyma tego zobowiązania,
    b) będzie utrzymywał przez okres 12 miesięcy kalendarzowych comie-
    sięczne wpływy ze źródeł określonych w pkt a powyżej na Konto Skar-
    bonkowe, w wysokości minimum 1000 zł.

    to jest próba łapania klientów kosztem innych banków. Chwyt dozwolony, stosowany
    też w innych bankach ale
    nieciekawy.

    ale teraz niezłe kwiatek :
    8. Uczestnik, który będzie wykonywał transakcje bezgotówkowe przy
    użyciu karty debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skar-
    bonkowego na kwotę minimum 400 zł miesięcznie, będzie przez okres
    12 miesięcy kalendarzowych zwolniony z opłat miesięcznych za pro-
    wadzenia konta.
    9. W przypadku, gdy Uczestnik nie spełni warunku, o którym mowa w pkt
    VI 8, Bank obciąży Rachunek Uczestnika opłatą w kwocie 10 zł za każdy
    miesiąc kalendarzowy, w którym warunek nie zostanie spełniony.

    Tego warunku nie ma przy zwykłym skarbonkowym. Tej informacji (10zł) nie ma nigdzie
    poza regulaminem i
    zapewnie liczą, że wielu nie przeczytego tego i już jelenia mają.

    aha, oprocentowanie konta skarbonkowego jest ZERO %. Tego tez nigdzie jawnie nie
    napisali.

    --
    Peter

  • 10. Data: 2011-04-14 17:03:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 16:04:49 +0200, Peter napisał(a):

> [...]
    > VI 8, Bank obciąży Rachunek Uczestnika opłatą w kwocie 10 zł za każdy
    > miesiąc kalendarzowy, w którym warunek nie zostanie spełniony.

    Po prostu zaczęli oszczędzać i zamiast nawigacji czy zewnętrznego HDD dają
    stówę, przy tych samych warunkach do spełnienia :)

    AK