  • 1. Data: 2004-09-30 21:40:13
    Temat: stawki za wypłat ę z ATM
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    czy ktoś wie, ile może kosztować wypłata z bankomatu (stawka dla operatora
    maszyny od właściciela kart).
    czy to zależy od właściciela? (jeżeli by było całkowite warcholstwo, to jak BOŚ
    czy Fortis by sobie z tym radzili?)
    A pytam dlatego, że staram sobie wyobrazić najlepszy, jednocześnie z punktu
    widzenia banku i klienta, system opłat za usługi bankowe.
    Bardzo mi się spodobał pomysł BPH z kartami kredytowymi i ciekaw jestem czy w
    dziedzinie kont osobistych da się wymyślić coś pomiędzy mbankiem i fortisem (vw
    nie biorę pod uwagę bo dzisiejsza oferta to nie jest stabilny stan)

    Pozdrawiam
    Zbiggy