  • 1. Data: 2004-09-30 19:58:33
    Temat: prosze o identykifacje banku
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Oto numer rachunku bankowego, na ktory musze jutro rano przelac pieniazki
    26103010 moze mi ktos powiedziec jaka jest nazwa tego banku, nie chce
    placic prowizji.

    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2004-09-30 20:23:50
    Temat: Re: prosze o identykifacje banku
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    Bank z początkiem numeru rozliczeniowego
    103010
    to Bank Handlowy w Warszawie SA

  • 3. Data: 2004-10-01 05:44:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Oto numer rachunku bankowego, na ktory musze jutro rano przelac pieniazki
    > 26103010 moze mi ktos powiedziec jaka jest nazwa tego banku, nie chce

    Jesli ci chodzi o oplate za egzamin dla BC to oni blednie wypelniaja ten
    druczek i jest jest to:
    26 liczba kontrolna wpisana blednie ww miejsce numeru oddzalu
    1030 10 poczatek numeru oddzialu Banku Handlowego

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-10-01 09:38:50
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > 26 1030 10 moze mi ktos powiedziec jaka jest nazwa tego banku, nie chce
    > placic prowizji.

    26 - liczba/(suma?) kontrolna;
    1030 - bank a kolenje 4 cyfr to oddzial;

    wejdz na strone KIR'u;
    tam maja takie dane (pliki *.dbf);

  • 5. Data: 2004-10-01 17:12:06
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Zgadza sie, chodzilo mi o ten egzamin:)
    ale szybciej wyszedłem z Banku Handlowego, niz do niego wchodzilem-krzykneli
    mi 16zł prowizji,hehehe.
    Stara poczciwa Poczta za tą samą usługę życzy sobie 3,50zł :-)))