  • 1. Data: 2004-09-30 19:48:20
    Temat: kredyt w Inteligo
    Od: "Luki" <l...@n...pl>

    Witam

    Mam pytanko. Czy ktoś brał kredyt w Inteligo??
    Jestem posiadaczem konta i aktywanie z niego korzystam i tak sie zastanawiam
    na kredytem bo jest tam taka opcja.
    Co sądzicie w kredytach w Inteligo?? Takich nie dużych
    ok 5000-6000 . Ktoś może kozystał.

  • 2. Data: 2004-10-01 05:52:23
    Temat: Re: kredyt w Inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Luki" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zastanawiam
    > na kredytem bo jest tam taka opcja.
    > Co sądzicie w kredytach w Inteligo?? Takich nie dużych

    Kto mogl korzystac, jesli kredyt w Inteligo jest od 2 dni?
    IMHO kredyt w Inteligo ma BARDZO wysokie prowizje.

    --
    Pozdrowienia
    ---