  • 11. Data: 2004-02-01 15:29:17
    Temat: Re: stan...
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:bvj592$h99$1@inews.gazeta.pl...
    > właśnie tego się boje....oferta superancka - tylko że przyszłość nie
    > pewna... :/ a inteligo - to jest już zwykłe konto w PKO a nie oddzielny
    > wirtualny bank????

    Czego sie boisz? Czyja przyszlosc jest niepewna?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 12. Data: 2004-02-01 15:48:02
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > To, że padną w marcu jest pewne jak to, że ptasia grypa w wietnamie ...

    ROTFL!!!

    > Gdybyśraczył poczytać uważniej grupę zauważyłbyś , że już jakieś 99 %
    > kluczowych klientów czuje sięzawiedzone i odeszło od msranku ...

    ROTFL2!!!

    > Człowieku - bierz przykład i nie zbliżaj się ... Ponoć w przeciągu
    > ostatniego tygodnia ( patrz na grupę) odpłynęła z kont msranku kwota równa
    > około 345 mln $ ! ! ! !

    ROTFL3!!!!

    > Czytaj grupę ... główni klienci "kręcący" tym bankiem już wiedzą ...
    dlatego
    > uciekli ...
    >
    > Pozdrawiam i życzę udanego poszukiwania banku.
    >
    > SP na L4

    i w ogóle jakis smieszny jestes:)))

    Marek

  • 13. Data: 2004-02-01 16:10:50
    Od: "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    po co mi tyle kont... ;)

  • 14. Data: 2004-02-01 16:12:13
    Od: "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    chodzi mi o przyszłość mBanku - wpłace kase - on padnie -jak pisał poprzenik -
    i wtedy w plecy :/ chciałem sobie zerknąć który bank stoi najlepiej i jest w
    miarę tani....

  • 15. Data: 2004-02-01 16:19:23
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

> [...]
    poprzenik -
    > i wtedy w plecy :/ chciałem sobie zerknąć który bank stoi najlepiej i

    1. nic nie swiadczy o tym zeby mBank mial padac
    2. www.bfg.pl

    IMHO mBank jest w miare tani. Chyba ze bedziesz robil duzo przelewow.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 16. Data: 2004-02-01 16:24:04
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > po co mi tyle kont... ;)

    Akurat dwa konta (i na każdym trochę kasy) to zawsze warto
    mieć. Bardzo się przydaje, gdy np. zgubisz kartę czy się ona po prostu
    rozmagnesuje, gdy bank ma awarię, gdy komornik zablokuje rachunek, gdy

  • 17. Data: 2004-02-01 16:36:30
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    > Nie przejmuj sie, padna dopiero w marcu.
    >
    > Bartol

    Bartolku drogi, tuż przed, czy tuż po Kredyt Banku? ;)

    G.

  • 18. Data: 2004-02-01 16:46:46
    Od: "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    knoto potrzebuje raczej jako "schowek" na pieniądze - z dobrymi bankomatami,
    tani w utrzymaniu... i co najważiejsze - taki "dobrze stojący" finansowo...

  • 19. Data: 2004-02-01 17:12:38
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik rfew rew napisał:

> [...]
    > jest z nim najlepiej ;( chyba lepsze od niego jest to z PKO - inteligo nie????

    Zatrudnij jakiegos Deloitte Touche.....

  • 20. Data: 2004-02-01 17:31:43
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 1 Feb 2004 16:46:46 +0000 (UTC), "rfew rew" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    >knoto potrzebuje raczej jako "schowek" na pieniądze - z dobrymi bankomatami,
    >tani w utrzymaniu... i co najważiejsze - taki "dobrze stojący" finansowo...

    No to Volkswagen Bank direct http://www.vwbankdirect.pl - tam w przeliczeniu na
    glowe poki co maja najwiekszy wskaznik ilosci depozytow i wszystkie podstawowe
    uslugi za darmo, a oprocentowanie najwyzsze. Wlasnie sie wszyscy zawiedzeni
    decyzja mBanku tam do nich ze swoimi depozytami (mOsadem) przenosza i jest
    nadzieja, ze zarzadzajacy w VWBd nauczeni lekcja mBanku bledu podobnego jak
    mBank nie popelnia i niedlugo beda liderem bankowosci elektronicznej w Polsce.

    dn