  • 1. Data: 2008-03-16 20:26:35
    Temat: splacanie KK czy to norma?
    Od: "max" <b...@a...pl>

    Witam mam pytanko co do splacania KK np
    dostaje wyciag z KK kwota 500zl mam to zaplacic do 29 lutego,
    22lutego czyli juz w nowym okresie wyplacam z bankomatu 1000zl
    i tego samego dnia splacam 1000zl ksiegowane tez to jest
    tego samego dnia

    Bank traktuje splate 1000zl jako splate wyciagu 500zl i 500zl
    za wyplate z bankomati a od pozostalych
    500zl wali odsetki do 29 lutego kiedy to wplywa moja splata

    Czy tak to ma byc ? i wszedzie tak jest ?
    bo takie przeliczanie marnuje moj GP

  • 2. Data: 2008-03-16 20:31:00
    Temat: Re: splacanie KK czy to norma?
    Od: Sierp <s...@n...net>

    max pisze:
    > Bank traktuje splate 1000zl jako splate wyciagu 500zl i 500zl za wyplate
    > z bankomati a od pozostalych
    > 500zl wali odsetki do 29 lutego kiedy to wplywa moja splata
    > Czy tak to ma byc ? i wszedzie tak jest ?

    proste, KK nie sluzy do wyciagania karty z bankomatu

    Sierp

  • 3. Data: 2008-03-16 20:31:58
    Od: Sierp <s...@n...net>

    max pisze:
> [...]
    > 22lutego czyli juz w nowym okresie wyplacam z bankomatu 1000zl i tego
    > samego dnia splacam 1000zl ksiegowane tez to jest tego samego dnia

    KK nie sluzy do wyciagania kasy z bankomatu...

    Sierp

  • 4. Data: 2008-03-16 20:32:42
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > KK nie sluzy do wyciagania kasy z bankomatu...

    wujek dobra rada a teraz moze na temat

  • 5. Data: 2008-03-16 20:36:14
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    max pisze:
> [...]
    > z bankomati a od pozostalych
    > 500zl wali odsetki do 29 lutego kiedy to wplywa moja splata
    > Czy tak to ma byc ? i wszedzie tak jest ?

    Na moje oko tak jest poprawnie. Nie wiem czy tak jest wszędzie, ale
    sądzę że tak.

    A gdybyś nie wypłacał tego tysiąca z bankomatu tylko zapłacił kartą to
    co? Spłata poszłaby na wyciągowe 500 zł, a nie na ostatnie zakupy. Za
    ostatnie zakupy zapłaciłbyś za miesiąc, a nie teraz. Tu masz tak samo.
    Wpłata najpierw pokrywa najstarsze zadłużenie.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 6. Data: 2008-03-16 20:43:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "max" <b...@a...pl> writes:

    > wujek dobra rada a teraz moze na temat
    Tak. We wszystkich znanych mi KK tak by się to odbyło.

    KJ

  • 7. Data: 2008-03-16 20:45:42
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > A gdybyś nie wypłacał tego tysiąca z bankomatu tylko zapłacił kartą to
    > co? Spłata poszłaby na wyciągowe 500 zł, a nie na ostatnie zakupy. Za
    > ostatnie zakupy zapłaciłbyś za miesiąc, a nie teraz. Tu masz tak samo.

    jak bym zaplacil karta to olewam bo to bezgotowkowa wiec odsetki nie leca
    i splaty tez bym nie robil w ten sam dzien bo po co

    > Wpłata najpierw pokrywa najstarsze zadłużenie.

    No wlasnie niby pokrywa najstarsze zadluzenie
    tylko ono sobie moze czekac bo ma GP
    Natomiast bank liczy wszystko w jeden worek i wali odsetki
    i to wlasnie sredni interes

  • 8. Data: 2008-03-16 20:47:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Mar, 21:32, "max" <b...@a...pl> wrote:

    > wujek dobra rada a teraz moze na temat

    Tez mi to wyglada OK - podobnie, jak przy splacie kredytu - najpierw
    schodza odsetki, a potem kapital - a tutaj najpierw splata na poczet
    poprzedniego okresu.

    Jesli juz koniecznie musisz zadluzac sie w KK (bo nie masz nigdzie
    kredytu odnawialnego w koncie) to najlepiej wyrob druga KK wylacznie
    pod wyplaty gotowkowe.
    Najlepsza do tego chyba bylaby KK Eurobanku - bankomaty za 1 zl
    prowizji i oprocentowanie ponizej 20%.

  • 9. Data: 2008-03-16 20:50:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Mar, 21:45, "max" <b...@a...pl> wrote:

    > No wlasnie niby pokrywa najstarsze zadluzenie
    > tylko ono sobie moze czekac bo ma GP
    > Natomiast bank liczy wszystko w jeden worek i wali odsetki
    > i to wlasnie sredni interes

    Termin splaty masz DO (!!!) podanej daty - moze to nawet byc
    nastepnego dnia po naliczeniu zamkniecia okresu - i tak dokladnie
    widzi to bank, gdy wplacasz jakakolwiek gotowke.

  • 10. Data: 2008-03-16 20:53:07
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > pod wyplaty gotowkowe.
    > Najlepsza do tego chyba bylaby KK Eurobanku - bankomaty za 1 zl

    wyplaty okazyjnie i KK wlasnie eurobanku :) dla tego 1zl :)
    no ale skoro to tak jest to trudno splaci sie calosc lub wyplaci debetowa