    From: "Maximus" <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: skasowali mi dostęp do INGOnLine
    Date: Sat, 19 Apr 2003 08:38:10 +0200

    Witam
    Tak bez uprzedzenia i żadnego powodu. W poniedziałek zamknąłem jedno z dwóch
    kont standard. Pozostało jeszcze drugie konto standard oraz konto OKO i
    karty przedpłacone. Natomiast w czwartek upoważniłem żonę do konta i
    podejrzewam, że to mogło być powodem skasowania dostępu. Tylko dlaczego nikt
    mi nic nie powiedział. Dla mnie funkcjonalność ING bez dostępu online jest
    zerowa - oprocentowanie 0,25% dodatkowo od maja każdy przelew zlecony w
    internecie 1 zł, nawet, gdybym chciał zmienić na konto za 14 zł to i tak
    nei mogę im zagwarantować stałych wpływów.

    Chyba się z stamtąd wyniosę we wtorek i zmienię posiadane Ekonto w Lukasie
    na EkontoPro.

    Piotr