  • 11. Data: 2022-05-12 14:23:20
    Temat: Re: rzad pomaga
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 May 2022 20:59:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" cj7rdmapmodx$.riy6ay7fofs8$....@4...net
    >
    > To oprocentowania lokat nie będą podniesione?

    To rzad przejdzie do ataku :-)

    J.

  • 12. Data: 2022-05-12 18:32:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 May 2022 21:51:24 +0200, Henryk Hajdan wrote:

    > Dokąd nas to wszystko doprowadzi ?

    Na razie nas doprowadzilo do ponownego wyboru Glapinskiego.

    A kadencja ... 6 lat?
    Ale zawsze mozna mu wyciagnac jakies blondynki, czy NIK naslac :-)

    J.

  • 13. Data: 2022-05-12 21:35:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.05.2022 o 20:34, Kris pisze:

    > A skąd założenie że oferta banku.ma być korzystna dla Kowalskiego?
    > Raczej ma być korzystna dla banku.

    Tak jest.
    Ostatnio Santander mnie nagabuje, żeby wziął kredyt z atrakcyjnym
    oprocentowaniem: RRSO 18%. :D
    Dlaczego taniej jest w parabankach typu Provident?

    --
    -
    Akarm

  • 14. Data: 2022-05-12 21:47:05
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 12.05.2022 o 21:35, Akarm pisze:

    > Tak jest.
    > Ostatnio Santander mnie nagabuje, żeby wziął kredyt z atrakcyjnym
    > oprocentowaniem: RRSO 18%. :D
    > Dlaczego taniej jest w parabankach typu Provident?

    a jest?

    tylko nie mów, że chodzi o pierwszą, promocyjną pożyczkę...

    + lepiej nie mieć chwilówek w BIK

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 15. Data: 2022-05-13 07:20:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 12 maja 2022 o 21:47:08 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > a jest?
    >
    > tylko nie mów, że chodzi o pierwszą, promocyjną pożyczkę...
    >
    > + lepiej nie mieć chwilówek w BIK

    W BIK czy BIG?
    Provident wpisuje do BIK?

    A ja znów wziąłem pożyczkę w citi z ujemnym oprocentowaniem :)

  • 16. Data: 2022-05-13 09:48:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 May 2022 22:20:41 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > W BIK czy BIG?
    > Provident wpisuje do BIK?
    >
    > A ja znów wziąłem pożyczkę w citi z ujemnym oprocentowaniem :)

    Jak Ci sie to udało ?

    J.

  • 17. Data: 2022-05-13 15:49:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 13 maja 2022 o 09:48:52 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Jak Ci sie to udało ?

    Jak masz dobrze obsługiwaną KK (tzn. niedobrze dla banku, bo w GP wszystko spłacasz -
    ale nie masz żadnych zaległości)
    oraz zgodzisz się na marketing, to dzwonią z ofertami kredytów "uproszczonych"- bez
    dokumentów dochodowych.
    2 lata temu, hmm, a może nawet 3, ale chyba 2, to było chyba przed pierwszymi
    covidowymi wakacjami,
    dostałem ofertę na 0% prowizji, bez opłaty operacyjnej i z 500zł do biedronki - więc
    wziąłem wymagane 50k,
    przelew był tego samego dnia co umowa, tego samego dnia spłaciłem 49 tysięcy, a jak
    się skończył
    "miesiąc po miesiącu podpisania umowy" i dostałem bony, to spłaciłem resztę.
    Tzn. oczywiście była reklamacja, ale wszystko się skończyło tak jak powinno.

    Przez 2 lata była posucha i "nie można łączyć promocji" - ale teraz ruch w interesie
    wraca.

    Choć jest troszkę gorzej - jest opłata operacyjna 40zł miesięcznie, zapłacę max.
    dwie, ale też 0% prowizji.
    Koleś mnie nieco naciągnął żebym wziął 50100, bo wg promocji wystarczyłoby 20100 -
    ale niech i on ma premię,
    a mnie to nic nie kosztuje.
    Też przelew zaraz po podpisaniu mowy, od razu spłaciłem 50k, a od tych 100zł nalicza
    mi się 4gr odsetek dziennie.
    Kody na aledrogo (trochę gorsze niż biedronek, ale też można wykorzystywać w
    częściach) na 500zł też mają
    być do "końca miesiąca po miesiącu podpisania umowy".
    Płatność pierwszej raty mam 12 czerwca, więc na pewno 40zł stracę, ale druga ma być
    12 lipca, a do tego czasu
    na pewno pożyczka będzie już zamknięta, więc albo w ogóle tej opłaty nie zapłacę albo
    proporcjonalnie.

    Więc może z samej kwoty pożyczki niewiele skorzystam, ale ponad 400zł do przodu,
    zamiast do tyłu - pożyczka z ujemnym oprocentowaniem :)

    Jeszcze jakiś czas temu kombinowałem z taką pożyczką z prowizją - można było wziąć na
    60 miesięcy, więc po spłaceniu po 2 miesiącach powinni zwrócić ponad 95% tej
    prowizji.
    Ale doszedłem do wniosku, że jednak nie będę ryzykował, bo musiałbym chyba najpierw
    oddać im z 8k więcej
    (prowizja jest kredytowana), a potem im to wyrwać z powrotem - za duże ryzyko na
    500zł zarobku.
    Więc nie podpisałem umowy w ST - a ta kobitka zawiedziona była, wydzwaniała przez
    kilka dni...

    Więc jak widać w citku działa gadanie - bo już od jakiegoś czasu dzwonili z
    propozycjami
    bez prowizji i nawet bez opłaty operacyjnej, ale zawsze mówiłem, że jak jeszcze bony
    dorzucą, to bardzo chętnie, ale na razie nie.
    No i się doczekałem.

    Tak samo było zresztą z moją bezpłatną "dożywotnio" KK w citku w 2015 - bodajże
    korzystając
    z rady na grupie, a może jeszcze na śp. forum mBąka, zadzwoniłem sobie do nich
    i poopowiadałem, że ja to bym KK chciał, ale żeby była bezpłatna.
    Pani była niestety bezradna, bo akurat promo nie było, więc zakończyliśmy rozmowę bez
    wniosku.
    Ale tak po miesiącu dzwoni ktoś z ofertą bezpłatnej karty "rabatowo-kredytowej" w
    citku ;>
    I udało się dostać bezpłatnego golda, którego potem też bezpłatnie wymienili mi na
    platynę - też
    po prostu zapytałem w ST, czy by mi bezpłatnie nie wymienili, bo ten gold to taki
    żarówiasty i nie podoba mi się, że za bardzo uwagę zwraca - i okazało się, że bardzo
    chętnie.

    Choć przy przyznawaniu tej karty wniosek mielili chyba ponad miesiąc, zapewne sami
    się zatkali
    liczbą tych wniosków - że aż zacząłem mieć stracha, że padłem ofiarą phishingu ;>

  • 18. Data: 2022-05-13 16:47:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2022 06:49:35 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    - ale nie masz żadnych zaległości)
    > oraz zgodzisz się na marketing, to dzwonią z ofertami kredytów "uproszczonych"- bez

    No dzwonią,

> [...]
    covidowymi wakacjami,
    > dostałem ofertę na 0% prowizji, bez opłaty operacyjnej i z 500zł do biedronki -

    Ale normalne odsetki zostają?

> [...]
    > Tzn. oczywiście była reklamacja, ale wszystko się skończyło tak jak powinno.

    Ale jak rozumiem to nie ujemne oprocentowanie, tylko 500zl bonow do
    biedronki po bardzo promocyjnym koszcie ?

> [...]
    dwie, ale też 0% prowizji.
    > Koleś mnie nieco naciągnął żebym wziął 50100, bo wg promocji wystarczyłoby 20100 -

    teraz procenty wyzsze, to i jeden dzien kosztuje.
    Chyba zeby tak ... rano wziac kredyt, wieczorem oddac 99% :-)

> [...]
    częściach) na 500zł też mają
    > być do "końca miesiąca po miesiącu podpisania umowy".

    Czyli dopiero RRSO kredytu ujemne :-)

  • 19. Data: 2022-05-15 17:27:23
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 maj 2022 o 14:23, J.F pisze:

    > To rzad przejdzie do ataku :-)

    Właśnie przeszedł do ataku:

    https://www.money.pl/banki/nie-ma-koniecznosci-inter
    wencji-rzecznik-rzadu-rozwiewa-nadzieje-w-sprawie-lo
    kat-6768783099714432a.html

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 20. Data: 2022-05-16 00:37:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.05.2022 o 21:47, Robert_DF pisze:

    > a jest?

    Jest.

    > tylko nie mów, że chodzi o pierwszą, promocyjną pożyczkę...

    Patrzę teraz w ofertę Providenta pożyczki na dwa lata: RRSO = 9,73%.
    I nie, nie pierwsza, promocyjna.

    --
    -
    Akarm