  • 1. Data: 2007-10-09 09:05:11
    Temat: "reszta dla ciebie" w Citi ;-)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Nie wczytywałem się dokładnie, ale z info na stronie wynika, że przy
    płatności debetówką od każdej transakcji bank przeleje na konto
    oszczędnościowe do 99gr. Zauważyliście jakieś ograniczenia?

    Chyba pojadę na stację NESTE i zatankuję kilka razy za 10,01 zł. Ciekawe co
    na to bank? ;-D

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-10-09 09:15:57
    Temat: Re: "reszta dla ciebie" w Citi ;-)
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > oszczędnościowe do 99gr. Zauważyliście jakieś ograniczenia?
    >
    > Chyba pojadę na stację NESTE i zatankuję kilka razy za 10,01 zł. Ciekawe co

    Też regulaminu nie czytałem, ale z tego co piszesz, to bank przeleje
    Ci kilka razy po 1gr.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-09 09:16:12
    Od: yayco <y...@n...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > oszczędnościowe do 99gr. Zauważyliście jakieś ograniczenia?
    >
    > Chyba pojadę na stację NESTE i zatankuję kilka razy za 10,01 zł. Ciekawe co

    A jaka to różnica, skoro bank przelewa TWOJE pieniądze. A i tak możesz
    zyskać na tym co najwyżej 100 złotych w skali roku i to tylko wtedy, gdy
    tych groszy Ci naprzelewają za 1000 zł. Musisz sobie zrobić co najmniej
    1011 tankowań, żeby te 100 złotych zarobić.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2007-10-09 09:20:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Też regulaminu nie czytałem, ale z tego co piszesz, to bank przeleje
    > Ci kilka razy po 1gr.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz

    Bank wyrówna płatność do pełnego złotego i przeleje różnicę na konto. Czyli
    jak dokonam płatności na 10,01 to obciąży mnie na 11zł i 99gr przeleje na
    konto oszczędnościowe.

    A od banku dostanę 10% z przelanych kwot (max. 100zł). Ciekawa rzecz, ale
    byłaby jeszcze ciekawsza, gdybym został obciążony na 10,01 zł a te 99gr
    otrzymałbym od banku...niestety nie jest tak dobrze.

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-10-09 09:22:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 11:16, yayco <y...@n...pl> wrote:

> [...]
    > tych groszy Ci naprzelewają za 1000 zł. Musisz sobie zrobić co najmniej
    > 1011 tankowań, żeby te 100 złotych zarobić.

    Ciekawe, czy sa jakies zabezpieczenia, przed wejsciem przez te
    koncowki w debet?
    Kilka transakcji i okaze sie, ze do dyspozycji na plusie jest mniej o
    10 zl, niz komus sie wydaje.

  • 6. Data: 2007-10-09 09:23:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > tych groszy Ci naprzelewają za 1000 zł. Musisz sobie zrobić co najmniej
    > 1011 tankowań, żeby te 100 złotych zarobić.

    Czyli to TYLKO ciekawy gadżet...i nic więcej.

    Płacę zawsze kk, ale uruchomiłem opcję i sprawdzę czy to działa ;-)

    p.s.
    żeby to aktywować trzeba zadzwonić na info banku

  • 7. Data: 2007-10-09 09:25:14
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ciekawe, czy sa jakies zabezpieczenia, przed wejsciem przez te
    > koncowki w debet?
    > Kilka transakcji i okaze sie, ze do dyspozycji na plusie jest mniej o
    > 10 zl, niz komus sie wydaje.

    to też można przetestować, na koncie masz 10,50zł, płacisz 10,05 zł i 95 gr
    powinno powędrować na konto oszczędnościowe, ale czy bank je przeleje?
    spowodowałoby to debet na 50gr, opłaty karne etc...