  • 1. Data: 2007-10-06 20:24:59
    Temat: reklamacja transakcji kk w citi - pozytywnie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Będę chwalił citi ;-)
    Jak ktoś nie lubi ww. to nie czytać

    Otóż jakiś czas temu zarezerwowałem sobie pokój w hotelu. Hotel wymagał
    blokady za pierwszą dobę na kk, zgodziłem się wypełniłem formularz i im
    odesłałem. Jednak zamiast blokady hotel obciążył mi rachunek kk! Zapieniłem
    się (nie tak się umawialiśmy) i poprosiłem o zwrot nienależnie pobranej
    kwoty. Manager hotelu stwierdził, że nastąpiła pomyłka pracownika, ale
    niestety nie mogą oddać kasy.
    Zadzwoniłem do banku i złozyłem reklamację. W międzyczasie (wkurzony na
    hotel) anulowałem rezerwację i domagałem się zwrotu kasy (tym razem na
    konto bankowe). Hotel kasę oddał i sprawa była załatwiona. Kilka dni
    później dostałem z banku list dot. reklamacji, formularz do wypełnienia
    etc. Było również info, że jeżeli nie wypełnię to proces reklamacyjny się
    zakończy. Miałem już swoją kasę więc niczego do banku nie odesłałem.

    Minęło 1,5 miesiąca i dostałem z banku korespondencję, z której wynikało,
    że reklamacja jednak toczyła się dalej. Bank zwrócił się do cardpointu z
    prośbą o wyjasnienie, a ten do hotelu. W korespondencji otrzymałem również
    slip z transakcji (bez mojego podpisu) oraz pisemne wyjasnienie głównej
    księgowej hotelu (wraz z kopią przelewu na moje konto), że kasę mi oddano
    ;-)

    To już kolejna reklamacja załatwiana z Citi i bank zachował się bdb. Tak
    powinno być w każdym banku ;-)

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    wcześniejsze reklamacje dotyczyły obciążeń z hotelu na Łotwie, niby za
    korzystanie z barku co było nieprawdą, kasa wróciła szybko na rachunek
    karty...

  • 2. Data: 2007-10-06 20:32:25
    Temat: Re: reklamacja transakcji kk w citi - pozytywnie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Paź, 22:24, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > Będę chwalił citi ;-)

    Tak to zabrzmialo, jak wprowadzenie do psalmu, ktory Zydzi spiewali po
    przekroczeniu Morza Czerwonego :)))

    A zalatwienie reklamacji - bardzo ladne, szkoda, ze przeliczniki maja
    be do takich transakcji.

  • 3. Data: 2007-10-07 18:44:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A zalatwienie reklamacji - bardzo ladne, szkoda, ze przeliczniki maja
    > be do takich transakcji.

    Jak firma płaci za transakcje to przelicznik mi lotto ;-)

  • 4. Data: 2007-10-08 10:29:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"
> [...]
    > zakończy. Miałem już swoją kasę więc niczego do banku nie odesłałem.
    >
    > Minęło 1,5 miesiąca i dostałem z banku korespondencję, z której
    (...)
    > To już kolejna reklamacja załatwiana z Citi i bank zachował się bdb.
    > Tak
    > powinno być w każdym banku ;-)

    bank zachowal się inaczej niz zapowiedzial i bez potrzeby rozgrzebywal
    sprawe,
    a ty go za to chwalisz
    ja takich bezmyslnych bankow nie lubie
    *** blad ***