  • 1. Data: 2007-10-05 19:30:58
    Temat: podchody Lukasbanku
    Od: mk <k...@i...pl>

    Lukasbank przysłał mi jednocześnie dwa listy, jeden-wyciąg ze mam zapłacić
    za VISĘ do 14-10-2007 a drugi ponaglajacy ze mam zapłacić w ciągu 3 dni.
    Ciekawostką jest to że za ten drugi policzyli sobie chłopcy z banku 15 zł.
    Wygląda na to ze jest to bank zarabiający na listach a nie na pieniądzach.
    Może nie jest to wielka kwota, niemniej sprawę oprotestowałem bo nie lubię
    jak ktoś mnie naciąga.
    Ciekawe czy tylko mnie to spotkało w tym banku ?
    mk

  • 2. Data: 2007-10-06 07:14:57
    Temat: Re: podchody Lukasbanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    mk <k...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    > lubię
    > jak ktoś mnie naciąga.
    > Ciekawe czy tylko mnie to spotkało w tym banku ?

    Może poczta przetrzymała pierwszy list i dlatego dostałeś dwa jednocześnie?

    Opłata na pewno jest określona w TOiP, skoro się z nią nie zgadzasz to po
    co skorzystałeś z usług tego banku?

    Jak sprawę "oprotestowałeś"?

    pozdr.
    RS

  • 3. Data: 2007-10-06 09:49:27
    Od: mk <k...@i...pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    > jednocześnie?
    >
    > Opłata na pewno jest określona w TOiP, skoro się z nią nie zgadzasz to po

    Skoro mam zapłacić do 14-10-2007 to dlaczego mam płacić za ponaglenie przed
    tym terminem.
    Oczywiście jest taka pozycja w tabeli opłat ale sposób stosowania to już
    całkiem coś innego.
    I masz całkowitą rację, podjąłem decyzję o zmianie banku.
    mk

  • 4. Data: 2007-10-06 13:41:47
    Od: "skarb" <m...@g...pl>

    > Może poczta przetrzymała pierwszy list i dlatego dostałeś dwa
    > jednocześnie?

    Ale jeszcze nie upłynął termin zapłaty (14.10.07) to o co się upominają?:>>>

  • 5. Data: 2007-10-06 18:18:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    mk pisze:
> [...]
    > jak ktoś mnie naciąga.
    > Ciekawe czy tylko mnie to spotkało w tym banku ?

    A czy to ponaglenie na pewno dotyczy _tego_ wyciągu?
    ;)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2007-10-06 18:52:25
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Fri, 05 Oct 2007 21:30:58 +0200, mk <k...@i...pl>
    napisal:

> [...]
    >jak ktoś mnie naciąga.
    >Ciekawe czy tylko mnie to spotkało w tym banku ?

    Mnie spotkalo, i szczerze mowiac szybko zrezygnowalem z tego banku
    (karty VISA). Prawdopodobnie i tak bede korzystal dalej z niego ale
    tylko na zakupy ratalne.

  • 7. Data: 2007-10-06 19:29:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Paź, 11:49, mk <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    > całkiem coś innego.
    > I masz całkowitą rację, podjąłem decyzję o zmianie banku.

    Moze tylko system im namieszal?
    Zaczekaj na odpowiedz na reklamacje.