  • 1. Data: 2012-10-12 13:53:52
    Temat: redcoon płatność kartą
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Czy płacenie kartą na stronie redcoon jest bezpieczne, bo z tego co widzę to
    nie przekierowują na zewęatrzna stronę np PayU, tylko wszystkie dane podaje
    się na ich stronie.
    Dodatkowo w regulaminie jest zapis "w przypadku płatności kartą kredytową
    Klient zawiera umowę z naszym partnerem redcoon Benelux B.V."
    Chciałem zapłacić Kartą z Alior sync ale teraz nie wiem czy to bezpieczne.
    Ktoś z was może już tam kupował i płacił kartą ?

    Damian

  • 2. Data: 2012-10-12 14:17:08
    Temat: Re: redcoon płatność kartą
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Damian Niusy napisał(a) :
> [...]
    > Chciałem zapłacić Kartą z Alior sync ale teraz nie wiem czy to bezpieczne.
    > Ktoś z was może już tam kupował i płacił kartą ?

    Kupowałem, płaciłem, rozliczone, towar otrzymany.
    Opisałem w wątku zaczętym 11. lipca "Sync a zakupy kredytówką w
    Redcoon". Bez zastrzeżeń.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-10-12 14:22:45
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k591no$slu$1@node2.news.atman.pl...

    > Kupowałem, płaciłem, rozliczone, towar otrzymany.
    > Opisałem w wątku zaczętym 11. lipca "Sync a zakupy kredytówką w Redcoon".
    > Bez zastrzeżeń.

    Dzieki za info :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-10-13 18:36:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Damian Niusy" <a...@w...pl> writes:

    > Chciałem zapłacić Kartą z Alior sync ale teraz nie wiem czy to
    > bezpieczne. Ktoś z was może już tam kupował i płacił kartą ?

    Chyba nie myślisz że to że komuś udało się tam zapłacić kartą (w co nie
    wątpię) mówi nam coś o bezpieczeństwie tego płacenia?
    --
    Krzysztof Halasa