  • 1. Data: 2002-01-06 22:16:22
    Temat: rachunek bieżący dla stowarzyszeń
    Od: "Gawel\\" <g...@p...onet.pl>

    W jakim banku wybrać rachunek bieżący dla Stowarzyszenia?
    Interesujące są dla mnie wszystkie informacje dotyczące opłat za
    prowadzenie rachunku, rozległości oddziałów, w których można z ramienia
    Stowarzyszenia podjąć pieniądze, możliwości otrzymania aktualnego salda na
    koncie także szybkimi metodami, i w końcu oprocentowania, które wszędzie,
    jak mi się skromnie wydaje ->0.
    Napisałem już do ponad tuzina największych banków i otrzymałem dwie
    odpowiedzi, do tego ogólnikowe, co też jakoś mnie nie zachęca do drążenia
    tematu drogą mailowną, więc zdaję się na Grupę.

    Z góry dziękuję za fachowe opinie i wszelką pomoc w rozeznaniu,

    --
    <IX//YC><
    Gaweł Mikołajczyk mailto: G...@e...pw.edu.pl

  • 2. Data: 2002-01-11 16:20:37
    Temat: Re: rachunek bieżący dla stowarzyszeń
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    Gawel\\ napisał(a):

> [...]
    > tematu drogą mailowną, więc zdaję się na Grupę.
    >
    > Z góry dziękuję za fachowe opinie i wszelką pomoc w rozeznaniu,

    Wiem, że dawne BWR teraz DB24 wydawało dość korzstne rachunki dla takich
    instytucji. Włącznie z tym ze dla niektórych członków prowadzili również
    bezpłatne RORy. Jednak do czasu połączenia swój rachunek można było
    obsługiwać (wpłaty/wypłaty/przelewy) tylko w swoim oddziale.

    Kajka