  • 1. Data: 2014-05-07 10:11:10
    Temat: przenoszenie konta do innego banku
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam

    czy ktos z Was ma doswiadczenia z przenoszeniem do innego banku konta z podpietymi
    poleceniami zaplaty?
    czy nie bylo jakichs problemow z transferem PZ do innego banku?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-07 10:18:18
    Temat: Re: przenoszenie konta do innego banku
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-07 10:11, mierzvoj pisze:
    > czy ktos z Was ma doswiadczenia z przenoszeniem do innego banku konta z podpietymi
    > poleceniami zaplaty?
    > czy nie bylo jakichs problemow z transferem PZ do innego banku?

    Od kiedy? Kilka mies. temu się pytałem to mnie w banku wyśmieli.

  • 3. Data: 2014-05-07 10:38:04
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    > Od kiedy? Kilka mies. temu sie pytalem to mnie w banku wyśmieli.

    Np ING ma taka opcje.

  • 4. Data: 2014-05-07 19:52:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Np ING ma taka opcje.

    w każdym banku jest taka opcja tylko pracownikom się nie chce, nie umieją

    do zrobienia, ale do którego banku chciałbyś przenieść konto?

    --
    pozdrawiam
    RobertS