  • 1. Data: 2003-08-08 07:54:37
    Temat: przelewy z mBanku do BRE
    Od: "PiotreK" <n...@t...pl>

    Witam, czy przelewy z mBanku do BRE chodzą online tak jak to jest mBank -->
    mBank , czy trzeba czekać na sesje ?

    --
    Pozdrawiam,

    Piotr Karolak

  • 2. Data: 2003-08-08 07:59:15
    Temat: Re: przelewy z mBanku do BRE
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Witam, czy przelewy z mBanku do BRE chodzą online tak jak to jest
    mBank -->
    > mBank , czy trzeba czekać na sesje ?

    BRE i mBank to 2 różne banki i przelewy pomiędzy nimi idą przez KIR, a więc
    trzeba czekać na sesje.

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-08-08 08:10:02
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Aug 2003 09:54:37 +0200, "PiotreK"
    <n...@t...pl> napisał(a):

    >Witam, czy przelewy z mBanku do BRE chodzą online tak jak to jest mBank -->
    >mBank , czy trzeba czekać na sesje ?

    Trzeba czekac.

    --
    Adek

  • 4. Data: 2003-08-08 08:17:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    david wrote:

    > BRE i mBank to 2 różne banki

    Nieprawda

    > i przelewy pomiędzy nimi idą przez KIR,

    A tego to nie wiem, ale wątpię

    > a więc trzeba czekać na sesje.

    A to szczera prawda.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-08-08 08:35:10
    Od: "ipan" <paw@ANTYSPAM/konto.pl>

    Mój operator Gsm posiada konto w Bre banku i dokonał zwrotu nadpłaty na moje
    konto w czasie rozmowy telefonicznej ze mną.Poza tym z reguły rachunki za
    tel. gsm opłacam w ostatniej chwili a po rozmowie z księgującymi padały
    godziny przelewów.Na tej podstawie sadze ze między Mbank -BRE Bank jest
    pełne on-line.

  • 6. Data: 2003-08-08 08:54:12
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nieprawda

    czyli co - mBank, BRE Bank i nie zapominajmy o MultiBanku - to jedno i to
    samo ???
    skoro tak to idź do BRE i spróbuj sobie wpłacić kasę na swoje konto w
    mBanku... życzę powodzenia

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-08-08 08:59:24
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > Witam, czy przelewy z mBanku do BRE chodzą online tak jak to jest mBank -->
    > mBank , czy trzeba czekać na sesje ?

    online to nie, ale przez KIR chyba nie idą

    z BRE do mBanku dostałem przelew w niedzielę, a jak wiadomo w tym dniu KIR nie
    pracuje

  • 8. Data: 2003-08-08 09:20:07
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > online to nie, ale przez KIR chyba nie idą
    >
    > z BRE do mBanku dostałem przelew w niedzielę, a jak wiadomo w tym dniu KIR
    nie
    > pracuje

    Z wypowiedzi mLinki z mCzata wynika że pomiędzy BRE a mBankiem przelewy są
    wykonywane normalnymi sesjami, ale z pominięciem KIRu. Sesje są wykonywane w
    czasie analogicznym do sesji KIRu czyli na pewno nie w niedziele. Może z
    datą się pomyliłeś ???

    pozdr
    david

  • 9. Data: 2003-08-08 09:24:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    david wrote:

    > czyli co - mBank, BRE Bank i nie zapominajmy o MultiBanku - to jedno i to
    > samo ???

    Przeczytaj sobie na odwrocie karty z mBanku kto ją wydał...

    > skoro tak to idź do BRE i spróbuj sobie wpłacić kasę na swoje konto w
    > mBanku... życzę powodzenia

    A to akurat nie jest zgodne z prawem bankowym i jakiś odpowiednio
    zdesperowany adwokat by im to wyperswadował.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2003-08-08 09:35:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:

    > Przeczytaj sobie na odwrocie karty z mBanku kto ją wydał...

    Rotfl. Czy dla Ciebie IDEA, TPSA, TPI i inne to te same firmy? (w końcu
    wszystko to grupa kapitałowa TPSA)

    --
    Przemysław Maciuszko