  • 1. Data: 2003-08-08 05:36:40
    Temat: Nie wierzcie Fortisowi
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    Dzień dobry,
    Chcę Was przestrzec przed zakładaniem konta w Fortisie. E-konto w tymże
    banku założyłem ok. rok temu, głównym "za" były darmowe wypłaty z
    bankomatów, niewielkim minusem była miesięczna opłata - 8 zł (razem z
    VE). Miesięczne wpłaty miałem dość wysokie, średnio 4000 - 6000 zł, przy
    minimum wynoszącym 300 zł. Ok. pół roku temu zadzwoniła nawet Pani z
    propozycją przejścia na złote konto, pokusie nie uległem ze względu na
    sporo wyższe koszty prowadzenia rachunku. Na mój wniosek otrzymałem
    e-limit w kwocie 1000 zł i wszystko było OK do 28 lipca, kiedy to na
    moim koncie powstał debet spowodowany potrąceniem sobie przez bank
    opłaty za prowadzenie rachunku akurat w momencie, kiedy na koncie było
    kilka zł. Powstał debet w kwocie bodajże 0,50 zł. Jakie było moje
    zdziwienie, kiedy 5 sierpnia został mi zablokowany e-limit właśnie z
    powodu tego debetu. Na moje pytanie otrzymałem arogancką odpowiedź, że
    wszystko jest zgodnie z przepisami. Nie zamierzam dłużej korzystać z ich
    usług, zastanawiam się nad LG lub multi, a może Lukas? Chętnie wysłucham
    Waszych wskazówek.

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska

  • 2. Data: 2003-08-08 06:39:43
    Temat: Re: Nie wierzcie Fortisowi
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Miesięczne wpłaty miałem dość wysokie, średnio 4000 - 6000 zł, przy
    > minimum wynoszącym 300 zł.

    Wpłaty to nie wszystko - każdy może je sobie zrobić.

    Powstał debet w kwocie bodajże 0,50 zł.

    Saldo trzeba kontrolować na bieżąco

    Jakie było moje
    > zdziwienie, kiedy 5 sierpnia został mi zablokowany e-limit właśnie z
    > powodu tego debetu.

    Ciekawe czemu byłeś zdziwiony - chyba wszystko jest w regulaminie?

    Na moje pytanie otrzymałem arogancką odpowiedź,

    Jaką?

    Nie zamierzam dłużej korzystać z ich
    > usług, zastanawiam się nad LG lub multi, a może Lukas? Chętnie wysłucham
> [...]
    Moja wskazówka - wszędzie jest to samo g.... A jak w innym banku przekroczysz
    dozwolony limit debetowy o 0,50 zł to też ci go zablokują.

  • 3. Data: 2003-08-08 07:18:02
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Alojzy Kluska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    n...
    > [...] Nie zamierzam dłużej korzystać z ich
    > usług, zastanawiam się nad LG lub multi, a może Lukas?

    Masz jeden problem mniej ;>
    LG już nie ma

    RJCz

  • 4. Data: 2003-08-08 07:43:42
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > wszystko jest zgodnie z przepisami. Nie zamierzam dłużej korzystać z ich
    > usług, zastanawiam się nad LG lub multi, a może Lukas? Chętnie wysłucham

    Wskazówka: Nie bądź arogancki. Zostań z Fortisem, bo to o niebo lepszy bank.
    W tej sprawie ma poprostu racje (może niezbyt wygodną dla klientów, ale ma)

    Stefan

  • 5. Data: 2003-08-08 07:55:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Moja wskazówka - wszędzie jest to samo g.... A jak w innym banku
    przekroczysz
    > dozwolony limit debetowy o 0,50 zł to też ci go zablokują.
    >
    > --
    nie abym reklamowal ale w ING jest chyba 40 zl - maksymalna kwota
    niedozwolonego debetu
    ale nie testowalem tego

    PiotR

  • 6. Data: 2003-08-08 07:57:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    s...@w...onet.pl wrote:

    > Moja wskazówka - wszędzie jest to samo g.... A jak w innym banku przekroczysz
    > dozwolony limit debetowy o 0,50 zł to też ci go zablokują.

    Nieprawda.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-08-08 08:25:35
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alojzy Kluska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    n...
    > zastanawiam się nad LG lub multi, a może Lukas? Chętnie wysłucham
    > Waszych wskazówek.

    Zamienisz stryjek siekierkę na kijek. :)

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 8. Data: 2003-08-08 08:43:07
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    ->
    > Nieprawda.
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko
    Co nieprawda - że g.... czy że zablokują?

  • 9. Data: 2003-08-08 08:54:14
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    >Powstał debet w kwocie bodajże 0,50 zł.

    Regulamin regulaminem fakt, warto czytac ale debet powstal w wyniku
    dzialn banku, duzo bardziej cywilizowanym rozwiazaniem jest potracanie
    prowizji bankowych w momencie pojawienia sie odpowiedniego salda dodatniego
    na rachunku, tak chocby robi Lukas.
    pzdr
    dx

  • 10. Data: 2003-08-08 09:18:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ciekawe czemu byłeś zdziwiony - chyba wszystko jest w regulaminie?

    hmmm. W TOiP jest VC do EPakietu (czy byla), a rowniez w informacji
    oficjalnej prasowej bylo, ze karta ta bedzie wydawana po 6 miesiacach
    posiadania konta.
    Jak dotad karty nie ma :) (a minelo 2 lata jak mam tam to konto).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci