  • 1. Data: 2012-08-04 20:47:32
    Temat: przelew z kanady do mbank
    Od: j...@t...pl

    Witam
    Podałem klientowi numer konta w mbank walutowego iban plus swift.
    Dostałem potwierdzenie ale na potiwerdzeniu jest numer bez pl i bez liczby
    kontrolnej.
    Czyli moje konto to PL58 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    a na potwierdzeniu jest tylko numer bez pl i sumy kontrolnej xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    xxxx.
    Myślicie że dojdzie taki przelew ?

  • 2. Data: 2012-08-04 21:26:37
    Temat: Re: przelew z kanady do mbank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > a na potwierdzeniu jest tylko numer bez pl i sumy kontrolnej xxxx xxxx
    > xxxx xxxx xxxx xxxx.
    > Myślicie że dojdzie taki przelew ?

    Dojdzie.

  • 3. Data: 2012-08-04 21:42:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/04/2012 08:47 PM, j...@t...pl wrote:
> [...]
    > Czyli moje konto to PL58 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    > a na potwierdzeniu jest tylko numer bez pl i sumy kontrolnej xxxx xxxx xxxx xxxx

    jak za trzy dni nie bedziesz mial tego na koncie to raczej nie dojedzie.

  • 4. Data: 2012-08-05 03:38:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    j...@t...pl pisze:

> [...]
    > Czyli moje konto to PL58 xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    > a na potwierdzeniu jest tylko numer bez pl i sumy kontrolnej xxxx xxxx xxxx xxxx

    Są na to duże szanse, bo swifty i tak są w dużej części przetwarzane
    ręcznie... :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2012-08-06 05:13:58
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    j...@t...pl wrote in
    ups.com>
    > Podałem klientowi numer konta w mbank walutowego iban plus swift.

    Lamerskie pytanie: czy w wypadku przelewu euro z UK podajac polski numer
    konta prowadzonego w PLN nastapi automatyczne przewalutowanie Euro -> PLN?
    Wszystkie banki postepuja identycznie w takich przypadkach?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info