  • 1. Data: 2012-08-04 18:26:58
    Temat: 24h/7dni w tygodniu online
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    Czy oprócz mbanku i multi jest jeszcze jakiś bank który posiada taki
    system?

  • 2. Data: 2012-08-04 18:35:57
    Temat: Re: 24h/7dni w tygodniu online
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Czy oprócz mbanku i multi jest jeszcze jakiś bank który posiada
    > taki system?

    Spróbuj zrobić coś w systemie transakcyjnym po 24-ej a przed 3 w nocy to się
    przekonasz jak wygląda 24h w mBanku a co sobotę nie działają wszystkie
    systemy, również kartowe.

  • 3. Data: 2012-08-04 19:20:55
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    W dniu sobota, 4 sierpnia 2012 18:26:58 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:
    > Czy oprócz mbanku i multi jest jeszcze jakiś bank który posiada taki
    >
    > system?

    BGŻ też działa prawie 24/7, z tym, że około 1 w nicy na 20 do 60 minut system ma
    przetwarzanie danych. :)

  • 4. Data: 2012-08-04 19:26:47
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 4 Sie, 18:35, "Marcepan" <b...@t...maila> wrote:

    > Spróbuj zrobić coś w systemie transakcyjnym po 24-ej a przed 3 w nocy to się
    > przekonasz jak wygląda 24h w mBanku a co sobotę nie działają wszystkie
    > systemy, również kartowe.

    Po północy jest problem z zerwaniem lokat, a przelewy czasem robię
    około 1 w nocy i się "normalnie robią" a wychodzą o 6.

  • 5. Data: 2012-08-04 20:12:59
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Alior (marmurkowy i jego Sync) raczej taki posiada. W kazdym razie przelewy
    wewnetrzne dochodza online nawet o poznych nocnych/wczesnoporannych porach.
    Pamietaj tylko, ze w nocy polowa srodkow jest zabierana na lokate, ale
    mozna ja chyba zerwac.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2012-08-04 20:28:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    jerry . napisał(a) :
    > Po północy jest problem z zerwaniem lokat,

    Nie "jest problem" a "nie da się zerwać". Mi nigdy nie udało się.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-08-04 23:10:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-04 18:35, Marcepan pisze:
    > Spróbuj zrobić coś w systemie transakcyjnym po 24-ej a przed 3 w nocy to
    > się przekonasz jak wygląda 24h w mBanku a co sobotę nie działają
    > wszystkie systemy, również kartowe.

    Bo ja wiem? Sam robię przeważnie przelewy właśnie po północy (między
    00:05 a 3-cią nad ranem) i nigdy nie było problemów. Może z Inteligo Ci
    się pomyliło, gdy jest u nich jakieś "nocne przetwarzanie"...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/