  • 1. Data: 2010-01-20 12:42:47
    Temat: KK Polbank - możliwość zamiany typu karty
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Witam,
    nie wiem czy to już było na grupie, ale dowiedziałem się, że Polbank
    umożliwia posiadaczom kart kredytowych starego typu (bez ubezpieczeń i
    bez zwrotu części obrotu) podpisanie aneksu i przejście na nowe
    zasady. Do tego, bank zdecydował wprowadzić możliwość zamiany
    posiadanej karty na inny typ karty na uproszczonych zasadach. To
    znaczy, wniosek i tak musi być spisany, nie trzeba przynosić
    dokumentów poświadczających dochody jeżeli nie podwyższa się limitu.
    Do wniosku dołącza się dokument o zamianie karty na inny typ.
    Wcześniej nie było to możliwe, jak się chciało mieć inną kartę w
    Polbanku, to należało najpierw złożyć wniosek o nową kartę i
    ewentualnie później zlikwidować pierwszą. Teraz po wydaniu nowej karty
    i aktywacji, stara jest automatycznie nieważna a saldo na starej
    karcie przechodzi na rachunek nowej w ciągu dwóch dni roboczych.

  • 2. Data: 2010-01-20 12:48:00
    Temat: Re: KK Polbank - możliwość zamiany typu karty
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Było: Message-ID: p...@l...org.pl