  • 1. Data: 2019-09-01 18:33:43
    Temat: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: glumek <g...@g...com>

    dzis chciałem przelac troche wiecej kasy z millenium i pisze ze limit
    dzienny to 50 tys...ehh
    czy dzwoniac do nich na infolinie zwieksza limit czy tylko w oddziale ?
    mial ktos z nimi do czynienia ?

  • 2. Data: 2019-09-01 18:38:00
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-09-01 o 18:33, glumek pisze:
    > dzis chciałem przelac troche wiecej kasy z millenium i pisze ze limit
    > dzienny to 50 tys...ehh
    > czy dzwoniac do nich na infolinie zwieksza limit czy tylko w oddziale ?
    > mial ktos z nimi do czynienia ?

    To max dla Milka - nie masz co dzwonić

    Pozdro

  • 3. Data: 2019-09-01 19:00:35
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2019-09-01 o 18:38, Waldek pisze:

    > To max dla Milka - nie masz co dzwonić

    chociaz moze sie cos zmieni
    ktos gdzies (nie pamietam) udostepnial nowy TOiP od 14.09.2019 i tam juz
    bylo max 100 tys ale do "wlaczenia" tylko po wizycie w oddziale
    i przy wlaczonej autoryzacji mobilnej

    m.

  • 4. Data: 2019-09-02 06:26:22
    Od: glumek <g...@g...com>

    ale po wlaczeniu w oddziale chyba da sie np 300 tys/ czy nic z tego?

  • 5. Data: 2019-09-02 08:40:56
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-09-02 o 06:26, glumek pisze:
    > ale po wlaczeniu w oddziale chyba da sie np 300 tys/ czy nic z tego?

    obecnie max 50kzł, jak więcej to w placówce i 7 zł prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 6. Data: 2019-09-02 09:06:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ew. na przyszłość - to 50k to jest limit złożonych zleceń w ciągu doby - a nie limit
    kasy, która w ciągu doby wychodzi spoza własnych kont (bo nawet przelew wewnątrz
    milka podchodzi pod limit).
    Więc jak chcesz jednego dnia wypchnąć np. 300k to przez 6 poprzednich dni zlecasz
    każdego dnia przelew na 50k z datą przyszłą.

  • 7. Data: 2019-09-02 14:41:29
    Od: Szymon <...@w...pl>

> [...]
    > Więc jak chcesz jednego dnia wypchnąć np. 300k to przez 6 poprzednich dni zlecasz
    każdego dnia przelew na 50k z datą przyszłą.

    Zdarzyło mi się w podobnej sytuacji, iż bank zablokował przelew.
    Zadzwonili z potwierdzeniem czy na pewno zlecałem.

    Druga rzecz: w przypadku zerowego stanu konta i zlecenia przelewu z datą
    przyszłą wywala mi błąd o braku środków. Warto też mieć na uwadze.

  • 8. Data: 2019-09-02 14:54:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Blokowanie to i przy przelewach na 10k się zdarza. Nie ma co czekać, aż sami
    zadzwonią, można samemu dwonić i kazać popchnąć.
    Szczególnie jak chce się zlecić kilka - potrafią zadzwonić zaraz po pierwszym - a
    potem na kolejne trzeba czekać.

    Hmm, zaś na drugą sytuację nie trafiłem, ale chyba też nigdy tak nie zlecałem
    jeszcze. W santanderze działa to bez problemów - a w milku przetestuję.

  • 9. Data: 2019-09-02 16:49:01
    Od: e...@g...com

    Czy to ograniczenie dotyczy również przelewów pomiędzy kontem oszczędnościowym profit
    a kontem 360°?

  • 10. Data: 2019-09-02 17:33:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Sep 2019 18:33:43 +0200, glumek napisał(a):
    > dzis chciałem przelac troche wiecej kasy z millenium i pisze ze limit
    > dzienny to 50 tys...ehh
    > czy dzwoniac do nich na infolinie zwieksza limit czy tylko w oddziale ?
    > mial ktos z nimi do czynienia ?

    Limitu nie zwieksza, ale telefonicznie mozna ponoc 80k przelac.

    Nie wystarcza ci dwa przelewy w dwa dni ?

    I ktos tu pisal, ze to sie tyczy kwot zleconych,
    wiec mozna co dzien zlecic przelew przyszly i wyjda w jeden dzien.

    J.