  • 1. Data: 2006-06-06 09:40:44
    Temat: promocje Inteligo, Lukasa, mBanku i MultiBanku za pozyskanie nowego klienta.
    Od: s...@o...pl

    Mam konta w tych bankach. A teraz moja dziewczyna chce otworzyć pierw konto
    osobiste, a potem konto firmowe (gdy juz otworzy działalność gospodarczą).

    Czy wymienione banki (lukas, mBank, Multibank, Inteligo) stosują jakieś
    promocje za pozyskanie nowego klienta?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-06-06 09:49:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:12a2.00000071.44854d9c@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

    > Czy wymienione banki (lukas, mBank, Multibank, Inteligo) stosują
    > jakieś promocje za pozyskanie nowego klienta?

    Paybacki, kasa na allegro, jak masz strone to program partnerski (mbank) i
    wtedy zywa gotowka.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-06-06 11:19:46
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Czy wymienione banki (lukas, mBank, Multibank, Inteligo) stosują jakieś
    > promocje za pozyskanie nowego klienta?

    w Inteligo daja 50zl
    (jak zalozysz konto przez strone www.bankier.pl, wplacisz w ciagu miesiaca 500zl
    oraz odpoawiesz "na pytanie ktory bank prowadzi Inteligo" ;-) i oczywiscie
    sami podpowiadaja ze jest to PKO BP)

    w pozostalych bankach pewnie tez sa jakies programy lojalnosciowe ale raczej
    niewarte zachodu

  • 4. Data: 2006-06-06 13:18:54
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wymienione banki (lukas, mBank, Multibank, Inteligo) stosują jakieś
    > promocje za pozyskanie nowego klienta?

    Inteligo - pcworld.com.pl - 6 numerow PC World Komputer z DVD za free;)

    Pozdrawiam,
    Robert