  • 1. Data: 2006-06-05 19:36:02
    Temat: Oferty kredytów hipotecznych
    Od: Adocus <n...@b...cy (ROT13)>

    Dziś w jakieś rozgłośni radiowej usłyszałem o stronie gdzie /chyba/
    wypełnia się jakiś wniosek poczym banki oddzwaniają do ciebie z propozycją
    kredytów hipotecznych. Czy ktoś z Was zna adres tej strony ?
    ____________________________________
    GG: 4356842
    n...@b...cy ( ROT13 - http://aurefos.net/scripts/rot13.php )

  • 2. Data: 2006-06-05 19:40:40
    Temat: Re: Oferty kredytów hipotecznych
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    takich stron jest wiele
    najczęściej
    money.pl
    bankier.pl
    expander.pl
    dodatkowo na kazdym portalu (interia,onet itp) w dziale biznes czy banki są
    takowe rzeczy

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

    ________________________
    ____________

  • 3. Data: 2006-06-05 21:10:55
    Temat: [OT] TCIOPS było: Oferty kredytów hipotecznych
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    sumi:
    <cut>

    Tnij cytaty i odpowiadaj pod spodem.

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 4. Data: 2006-06-05 21:37:38
    Od: Adocus <n...@b...cy (ROT13)>

    Dnia Mon, 5 Jun 2006 21:40:40 +0200, sumi napisał(a):

    > takich stron jest wiele
    > najczęściej
    > money.pl
    > bankier.pl
    > expander.pl
    > dodatkowo na kazdym portalu (interia,onet itp) w dziale biznes czy banki są
    > takowe rzeczy

    Prawdę powiedziawszy nie o to mi chodziło. Wiem, że SA takie strony i
    rzeczywiszcie jest ich mnóstwo. Ta, o której pisze wyżej ponoć jest całkiem
    inna.
    Wchodzisz, podajesz swoje dochody wysokość kredytu, a przedstawiciele banku
    dzwonią do ciebie i przedstawiają swoje oferty.

    ____________________________________

  • 5. Data: 2006-06-05 22:19:22
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    http://www.finansowo.pl/
    Chyba o to chodziło - nie wiem czy są inne, nie wiem jak to się ma w realu,
    spróbować możesz.

    --
    Patyk

  • 6. Data: 2006-06-06 07:13:31
    Temat: Re:
    Od: Janek Pradera <s...@g...pl>

    Adocus napisał(a):
> [...]
    > Wchodzisz, podajesz swoje dochody wysokość kredytu, a przedstawiciele banku
    > dzwonią do ciebie i przedstawiają swoje oferty.

    www.smartbank.pl

    Trzeba się uzbroić w cierpliwość. Pierwsza oferta przychodzi bardzo
    nieciekawa. Po paru dniach oferty są znacznie ciekawsze.

    -Janek-

  • 7. Data: 2006-06-06 08:39:36
    Temat: Re: Re:
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > www.smartbank.pl
    >
    > Trzeba się uzbroić w cierpliwość. Pierwsza oferta przychodzi bardzo
    > nieciekawa. Po paru dniach oferty są znacznie ciekawsze.

    Zwroce jeszcze uwage, za oferty zawierają zazwyczaj jedynie oprocentowanie i
    prowizje, bez dodatkowych kosztów, których moze byc multum.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl/kh
    www.adekus.pl/auto

  • 8. Data: 2006-06-06 10:17:41
    Temat: Re: [OT] TCIOPS było: Oferty kredytów hipotecznych
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "SoReN" wrote>
    > Tnij cytaty i odpowiadaj pod spodem.

    poprawię się :-)
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 9. Data: 2006-06-08 13:03:04
    Od: "Mario" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Adocus" <n...@b...cy (ROT13)> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypełnia się jakiś wniosek poczym banki oddzwaniają do ciebie z propozycją
    > kredytów hipotecznych. Czy ktoś z Was zna adres tej strony ?

    Też tego słuchałem. Chodziło o www.AukcjeKredytowe.pl no chyba że
    słuchaliśmy innych stacji :) W tażdym razie ja się zarejestrowałem, ale na
    razie cisza.

    Pzdr..
    ~Mario
    ----