  • 11. Data: 2002-01-30 18:25:11
    Temat: Re: programy lojalnościowe - karty chip
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    >program w którym zdbiera się punkty.
    >idea - idea profit
    >plus - plus 5

    No ale co to ma wspólnego z kartami?

  • 12. Data: 2002-01-30 18:34:23
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > No ale co to ma wspólnego z kartami?

    bo wydają karty identyfikacyjne

  • 13. Data: 2002-01-30 22:08:43
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...

    > (...)
    pominijam względy estetyczne że chip ładnie
    > wygląda na karcie.

    Argument nie do odparcia.

    ROTFL

  • 14. Data: 2002-01-30 22:22:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > pominijam względy estetyczne że chip ładnie
    > >
    > Argument nie do odparcia.
    >
    > ROTFL

    dla mnie to podstawowy argument

  • 15. Data: 2002-01-31 18:23:56
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > program w którym zbiera się punkty za coś i na coś.
    > idea - profit
    > plus - plus 5
    > inni, np.orlen,itp.

    A Era - stokrotka :) a co do kontekstu pl.biznes.banki - lepiej napisz coś o
    kredytówce BZWBK IDEA PROFIT bo Cię brać niusowa posądzi o NTG...

    Pozdr.
    Merlin

  • 16. Data: 2002-01-31 18:36:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A Era - stokrotka :) a co do kontekstu pl.biznes.banki - lepiej napisz coś o
    > kredytówce BZWBK IDEA PROFIT bo Cię brać niusowa posądzi o NTG...

    ta wzwbk idea profit jest ładną karta ale jakoś mi do gustu nie przypadła

  • 17. Data: 2002-02-03 13:30:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 30 Jan 2002 23:22:26 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >dla mnie to podstawowy argument

    No to chyba mam pomysl na kolejny rewelacyjny produkt w stylu
    swiecacych anten do komorek :-)
    naklejka na karte, udajaca chipa.
    Za jedyne 10 zl (+wysylka) zamieniasz swoja stara karte w coolerska
    chipowke :-)))
    Przyjmujemy przedplaty !

    PS jak dla mnie to chip zwykle raczej psuje wyglad karty, ale to
    kwestia gustu i konretnej kompozycji.

    BTW, jesli zamowisz w ciagu nablizszych 30 minut dostaniesz GRATIS
    specjalna nakladke pozycjonujaca ulatwiajaca nanoszenie naklejek

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl