  • 1. Data: 2007-06-16 13:53:53
    Temat: program do zarządzania
    Od: Maciej <m...@g...com>

    Witam

    Szukam oprogramowania do domowego budzetu, ktore samo bedzie
    synchronizowac informacje o moim saldzie z zawartoscia mojego konta
    (bo po co mam je wprowadzac recznie), samo bedzie znalo wartosc
    jednostek wskazanych funduszy. Sprawdzalem program Skarbnik, ale on
    potrafi sie synchronizowac wylacznie z kontami w dwoch bankach, a nie
    chce dla oprogramowania zmieniac banku.

    Czy ktos z Panstwa zna takie oprogramowanie ? Moze byc platne.

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 2. Data: 2007-06-18 07:48:26
    Temat: Re: program do zarz dzania
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 16 Cze, 15:53, Maciej <m...@g...com> wrote:
    > Czy ktos z Panstwa zna takie oprogramowanie ? Moze byc platne.

    Wyglada na to ze na rynku jest dziura. Ksiegowe musza oddzielnie
    wypelniac przelew w e-banku i oddzielnie w programie do zarzadzania.
    Dlaczego do tej pory nikt nie zajal sie tym problemem ?
    Gdzie lezy pies pogrzebany ? W standardach wymiany informacji miedzy
    bankiem a takimi programami ?

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 3. Data: 2007-06-28 20:25:18
    Od: kgboom <k...@g...com>

    On Jun 16, 3:53 pm, Maciej <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > chce dla oprogramowania zmieniac banku.
    >
    > Czy ktos z Panstwa zna takie oprogramowanie ? Moze byc platne.

    O ile sprawdzanie i obliczanie wartosci wartosci danych fundusyz
    inwestycyjnych jest doslowanie BANALNYM zadaniem z punku widzenia
    programisty czy nawet uzytkownika(bo dane o wartosci funduszu sa
    publicznie dostepne na tysiacach stron internetowych - wystarczy tylko
    dotego napisac jakis "aktualizator" - robota na 10minut), za to
    problem z bankami jest BARDZO duzy, a wynika to z:

    - aby zalogowac sie "na konto" bankowe przez internet musimy wypelniac
    kilka pol z haslami, pinami, debilnymi pytaniami o 6 i 10 liczbe w
    PESELU etc.
    w kazdym banku wglada to inaczej (inne nazwy i pozycje formulazy) i co
    gorsza nie jest to objete ZADNYM standardem czy chocby zwyczajowymi
    normami. A co gorsza - nawet najmniejsza zmiana w sposobie logowania
    uniemozliwi potencjalnemu programowi na zalogowanie...

    Zmiana banku wcale nie jest taka glupia ;) Bo na zadna rewolucje sie
    nie zanosi...