  • 1. Data: 2007-06-15 17:51:25
    Temat: Pozyczka 10 tys pln na 3 mies potrzebna.
    Od: "d...@y...pl" <d...@y...pl>

    Witam
    poszukuje pozyczki 10 tys pln na okres 3 miesiecy.Zabezpieczenie - dokladne
    potwierdzenie mojej tozsamosci+umowa+weksel.Po 3 miesiacach oddaje dodatkowe
    30%.Warunki negocjowalne.Zainteresowanych prosze o kontakt na d...@y...pl.

    pozdrawiam
    Dariusz J.

  • 2. Data: 2007-06-15 17:53:57
    Temat: Re: Pozyczka 10 tys pln na 3 mies potrzebna.

    najchetniej Krakow i okolice

    pzdr
    Dariusz J.

  • 3. Data: 2007-06-15 18:32:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    15 Jun 2007 19:51:25 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
    "d...@y...pl" <d...@y...pl> napisał(-a):

> [...]
    > potwierdzenie mojej tozsamosci+umowa+weksel.Po 3 miesiacach oddaje dodatkowe

    Provident?