  • 11. Data: 2002-02-15 12:37:44
    Temat: Re: problemy ze strona Inteligo
    Od: Coralgor <c...@w...pl>

    Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl> wrote in
    news:3C6CEE5C.2E5001D6@poczta.onet.pl:

    [ciach]

    > A u mnie na przelomie roku bylo tragicznie, a teraz od paru tygodni
    > jest OK. Więc to chyba jednak wina łączy/providera, a nie ich.

    Traceroute pokazal problemy gdzies na routerach z nazwa tepsa...
    Nie zmienia to faktu ze inteligo u mnie dziala koszmarnie
    mbank natomiast migiem, lukas niemal tak samo.
    rzecz jasna nie pomstuje na inteligo, nie znajac dokladnej przyczyny :)
    ale do poludnia nie mam po co wlaczac ich strony.....
    poczekam na oferte mbanku dla firm... w koncu dostepnosc strony w miejscu
    gdzie ja siedze dla mnie bedzie jednym z kryteriow wyboru banku :)
    Inna rzecz ze jutro moze sie okazac wlasnie sytuacja odwrotna jak ktos
    wczesniej wspomnial.... i zmian banku moze wcale nie byc korzystnym
    rozwiazaniem... pomysle nad providerem takze.