  • 1. Data: 2002-05-25 13:26:38
    Temat: problemy z Inteligo
    Od: "Tomek Bator" <b...@p...wp.pl>

    Mam rachunek w Inteligo i jednocześnie duże z nim problemy.
    Bardzo długo trwa logowanie do systemy. Zmieniłem ustawienia w przeglądarce
    tak jak mi zalecili ale dalej trw to bardzo długo.
    Proszę o odpowiedź czy macie tego typu problemy? Jeżeli tak to jak sobie z
    nimi radzić?

  • 2. Data: 2002-05-25 15:04:09
    Temat: to normalne..
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    To niestety nie wina plików tymczasowych...
    Było o tym chociażby kilkanaście wątków niżej, w temacie : "Czy Inteligo to
    dno"
    Seb

  • 3. Data: 2002-05-25 15:07:23
    Temat: Re: problemy z Inteligo
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

    Witam
    sprobuj zrobic porzadkowanie dysku:
    Ta opcja jest dostepna w akcesoriach.
    Usuniesz w ten sposob smieci z kosza oraz wszystkie pliki tmp.
    Mnie osobiscie to pomaga za kazdym razem.
    Pzdrwm;
    Krzysztof Sz.

  • 4. Data: 2002-05-25 18:20:55
    Od: "Jarosław Madej" <m...@p...edu.pl>

    Ja osobiście do łączności z Inteligo używam Mozilli.
    Działa bardzo sprawnie.

> [...]
    > tak jak mi zalecili ale dalej trw to bardzo długo.
    > Proszę o odpowiedź czy macie tego typu problemy? Jeżeli tak to jak sobie z

    ---
    Ten e-mail jest wolny od wirusów. Sprawdzono za pomocą programu AVG.

  • 5. Data: 2002-05-26 10:33:03
    Od: "KK" <a...@r...net>

    U mnie pomaga wyłączenie serwera proxy w IE.
    KK