  • 1. Data: 2002-05-25 11:31:10
    Temat: BZWBK - coraz gorzej
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Dzis wizyta w BZWBK zeby wyciagnac kase

    Niedysponentka: numer rachunku
    Mama: xxxxxxxx
    Niedyspoentka: Pani xxxxxx (tak ze ja na pol sali slychac)
    Niedysponentka: Na rachunku jest xxxxxxx PLN (pol sali znowu wie ile jest)

    W tym momencie mama szybko ja osadzila na miejscu mowiac jej co o niej mysli
    i ze tak to moze sobie podawac saldo swojego rachunku a imie i nazwisko ma
    podane w dowodzie ktoty przed nia lezy. Niedysponentka lekko speszona
    przeprosila. Ja sie spytalem jeszcze czy czy powyzej limitu wyplaty z VE
    pobieraja wciaz oplaty - panienka stwierdzila z pewnoscia w glosie ze nie.
    Poprosilem ja na koniec o wydruk ostatnich 20 operacji - dostalem zamiast
    standarowego wydruku wydruk z poufnego archiwum ;-/ (**POUFNE** wyrazni
    zaznaczone
    na wydruku) a na nim "oplata za wyplate w kasie- 1 PLN".

    Ilekroc jestem w tym banku to coraz bardziej mam o nim zle zdanie.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-05-25 11:43:23
    Temat: Re: BZWBK - coraz gorzej
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Ilekroc jestem w tym banku to coraz bardziej mam o nim zle zdanie.

    No bo jest wlasnie rola pracownikow front-line'u! Nie wiem dlaczego
    wiekszosc bankow nie przywiazuje wagi do tego ze ich wizerunek jest
    ksztaltowany w 80% wlasnie przez pracownikow, z ktorymi styka sie
    klient czyli niedysponentami i kasjerami. Dlaczego szkolenie z zakresu
    uprzejmosci i podstawowych procedur jest jest _podstawa_ po zatrudnieniu
    pracownika...

    W moim oddziale BZWBK jst kilka wyjatkowo milych osob i z dwie, ktore
    ciagle musz upominac, ze to, ze one "maja zly dzien" (jak zawsze :))
    Co ciekawe w sasiednim Pekao SA tylko raz trafilem na niemilego
    i niekompetentnego pracownika a dla odmiany dwoch pierwszych prcownikow
    Lukasa tak mnie zdenerwowalo, ze zastanawialem sie czy nie zamknac
    tam konta w miesiac po jego zalozeniu...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2002-05-25 11:44:45
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > W moim oddziale BZWBK jst kilka wyjatkowo milych osob i z dwie, ktore
    > ciagle musz upominac, ze to, ze one "maja zly dzien" (jak zawsze :))

    nic mnie jako klienta nie obchodzi...
    zgubilem :-))))

  • 4. Data: 2002-05-25 12:38:56
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ilekroc jestem w tym banku to coraz bardziej mam o nim zle zdanie.

    Ja rowniez. Tylko kilka faktow:
    1. poszedlem zamowic karte VC do konta studenckiego - powiedzieli, ze nie
    mozna, a jednak mozna.

    2. zlozylem wniosek na "zwykla" VC, bowiem debetowe nie istnieja. Pani mi
    wytlumaczyla, ze debetowych nie ma kart, bo zadna karta nie moge zrobic
    debetu.

    3. wniosek wyslany na VC, przyszla po 2 tyg. VE.

    4. wycieczka do oddzialu, po kolejnych 2 tyg. wreszcie VC (nawiasem mowiac
    juz jej nie potrzebowalem, dostalem KK z Lukasa, wniosek rozpatrzono i
    przyslano w 2 dni poleconym od zlozenia netem).

    5. Ostatnia lokata 6miesieczna na 8,30% okazala sie realnie 8,23% i spada
    (pisze gdzies wyzej).

    Ogolnie bank staje sie posmiewiskiem. W moim miescie glosna byla sprawa, gdy
    prezesem BZ zostal sekretarz wojewodzki PZPR, wojewoda, czy wicewojewoda
    potem SLD, dzis bodaj senator. Na polityce sie nie znam (w przeciwienstwie
    do tego pana, ktory zna sie na wszystkim), wiec moge sie nieco mylic z tymi
    tytulami. Powiedzmy wysoki ranga czlowiek z PZPR i AKTYWNY polityk. Wydaje
    mi sie, ze to niezaleznej (?) instutucji finansowej jaka powinien byc bank
    nie pomoglo.

    Na koniec zauwaze, ze siec bankomatow mocno zaczyna exploatowac Lukas.
    Centrum kart bzwbk nawet w materii kredytowek tez obsluguje lukasa. Sadze,
    ze niedlugo moze sie okazac, iz lukas przejmie bz wbk, bowiem czesci
    wspolnych jest coraz wiecej, a np. w moim miescie warunki lokalowe lukasa sa
    koszmarne (ciagle kolejki) wobec rewelacyjnych bz wbk (ciagle pustki).

    pzdr

  • 5. Data: 2002-05-25 12:52:40
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    > Niedyspoentka: Pani xxxxxx (tak ze ja na pol sali slychac)
    > Niedysponentka: Na rachunku jest xxxxxxx PLN (pol sali znowu wie ile jest)
    No popatrz a gdy ja w swoim oddziale pytam wprost: Ile mi zostało na koncie
    ? to miła pani z tajemnicza miną spisuje z monitora na karteczkę i
    konspiracyjnie mi ją podaje nawet gdy w oddziale jest tylko jedna osoba.
    Chyba tylko ze względu na miłe i zawsze uprzejme i uśmiechnięte dysponentki
    trzymam tam konto (zwykle puste) bo bank fakt faktem schodzi na psy i jest
    już chyba najmniej opłacalny na rynku.

    billy

  • 6. Data: 2002-05-25 14:36:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "billy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    to miła pani z tajemnicza miną spisuje z monitora na karteczkę i
    > konspiracyjnie mi ją podaje

    tak to kiedys tu i bylo ;( i tak powinno byc. Niech zrobia jeszcze teblice
    jak na GPW - notowania ktory z klientow ma ile na koncie - pierwsza 10
    wyswietlana non-stop. ;-(
    BTW - ja jestem pelnomocnikiem do konta ale panienka nie wiedziala o tym (od
    x lat nie zdazyli tego wprowadzic do systemu - zawsze lataja sprawdzic w
    dokumentach) a wydruk operacji dala mi bez mrugniecia okiem.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-25 18:09:01
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Ja rowniez. Tylko kilka faktow:
    > 1. poszedlem zamowic karte VC do konta studenckiego - powiedzieli, ze nie
    > mozna, a jednak mozna.

    [2-4]

    A ja poszedlem z wydrukowanym wnioskiem z netu, mimo ze nie bylo regularnych
    wplat po 500 (raz mniej raz wiecej, srednia powyzej 500) wniosek zostal
    z usmiechem przyjety. Po _5_ dniach karta byla do odebrania (bo powiedzialem,
    ze odbiore w oddzial razem z PINem)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-05-26 19:15:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    no, a jeszcze u mnie powiedzialy mi panie, ze bedzie MC chargowa z BZ :)
    Ciekaw jestem, czy do tego czasu dorobie sie:
    a) VC charge z Fortisa
    b) KK jakowejs :)

  • 9. Data: 2002-05-26 19:29:56
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > no, a jeszcze u mnie powiedzialy mi panie, ze bedzie MC chargowa z BZ :)

    Ja slyszalem, ze podobno jest takowy produkt... ale bodaj na 1,2% prowizji,
    wiec nie warto chyba. Sprawdz w ich TOiP.

    > Ciekaw jestem, czy do tego czasu dorobie sie:
    > a) VC charge z Fortisa
    > b) KK jakowejs :)

    Czemu masz problemy z uzyskaniem KK? polecam lukasa - jesli masz tam konto
    >3 miesiace i wplywy >1000zl.

    pzdr

  • 10. Data: 2002-05-27 11:13:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czemu masz problemy z uzyskaniem KK? polecam lukasa - jesli masz tam konto

    yyy - bo jeszcze studiuje i nie pracuje na stale ?? :D