  • 21. Data: 2007-11-07 18:31:43
    Temat: Re: problem z numerem SWIFT
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fgspb5$19a$4@inews.gazeta.pl>, witek7205
    _...@g...pl.invalid says...

    > W USA nigdzie nie zrealizujesz cudzego (osobistego) czeku po za swoim
    > bankiem.
    > W sowim banku też gotówki za niego od razu nie dostaniesz jeśli nie masz
    > odpowiedniego salda na swoim koncie.

    Akurat to nei jest prawda ..... mozna zrealizowac. Widze za kazdym razem
    jak jestem w banku .... na czeku biora odcis kciuka :)

    AP

  • 22. Data: 2007-11-07 18:33:13
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fgsp74$19a$3@inews.gazeta.pl>, witek7205
    _...@g...pl.invalid says...

    > Opublikowanie nieswojego czegu jest karalne, choćby ten czek wczesniej
    > an kazdym slupie wisial. Nie wazne czy byl publiczny czy nie, liczy sie
    > kto opublikował.

    az z ciekawosci zadzwonilem do banku .... nie znaja tam zadnego przepisu
    zabraniajacego publikowanie czyjegos (lub swojego) numeru konta.
    Mozesz mi powiedziec dokladniej z czego wnosisz, ze jest to karalne?

    AP

  • 23. Data: 2007-11-07 22:23:47
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > oddziałów banku ale nie ten wła&#65533;ciwy.
    > Do sklepu pisałem oczywi&#65533;cie bez odzewu w zwišzku z tym już mi nie zależy na

    > tym sklepie ale bardzo mnie ciekawi ta sytuacja.
    > Tak wyglšdajš dane do przelewu które otrzymałem:
    >
    > WACHOVIA BANK, NA
    > 200 S. BISCAYNE BLVD. 15TH FLOOR
    > MIAMI, FLORIDA 33131
    >
    > ABA#: 063000021
    >
    > ACCOUNT #: 2000023589030
    >
    > FOR BENEFIT: TIGER DIRECT INC
    >
    > REFERENCE: I9848822
    >
    > INTERNATIONAL WIRE SWIFT# PNBPUS33 (International Customers Only)

    Z jakiego banku robisz transfer? i skąd masz informację że nr swift nie został
    znaleziony ( swift jest kompletny )?
    Czy podałeś nr "ABA#: 063000021" inaczej fed wire ( coś takiego jak u Nas nr
    rozliczeniowy danego banku) ? nr konta powinien wyglądać tak
    063000021-2000023589030

    amigo40

  • 24. Data: 2007-11-07 23:28:28
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

> [...]
    nr
    > rozliczeniowy danego banku) ? nr konta powinien wyglądać tak

    A Routing Numbers to co to jest i gdzie to wpisac ? zdaje sie ze to samo co
    ABA i nalezy dodac przed account no. ?

  • 25. Data: 2007-11-08 02:13:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    AP wrote:
> [...]
    >
    > Akurat to nei jest prawda ..... mozna zrealizowac. Widze za kazdym razem
    > jak jestem w banku .... na czeku biora odcis kciuka :)

    co widzisz? czek od pracodawcy, czy czek osobisty innej osoby?

  • 26. Data: 2007-11-08 02:14:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    AP wrote:
> [...]
    > zabraniajacego publikowanie czyjegos (lub swojego) numeru konta.
    > Mozesz mi powiedziec dokladniej z czego wnosisz, ze jest to karalne?

    Jak znajde po raz drugi gdzie to widziałem to wrzucę.
    Już nie pamiętam gdzie się na to natknąłem jakieś dwa lata temu.

  • 27. Data: 2007-11-08 02:15:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek wrote:
    > został
    > nr
    >>

    > A Routing Numbers to co to jest i gdzie to wpisac ? zdaje sie ze to samo co
    > ABA i nalezy dodac przed account no. ?

    tak

  • 28. Data: 2007-11-08 03:55:44
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fgtrce$6ru$4@inews.gazeta.pl>, witek7205
    _...@g...pl.invalid says...

    > co widzisz? czek od pracodawcy, czy czek osobisty innej osoby?

    Bardzo czesto czeki osobiste. Przypomnialo mi sie takze, ze znajomy
    placi ogrodnikowi czekiem, a ten tez nie ma konta.

    AP

  • 29. Data: 2007-11-08 04:35:53
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

> [...]
    > nr
    > rozliczeniowy danego banku) ? nr konta powinien wyglądać tak

    Przelew robię z banku BZWBK, po wprowadzeniu wszystkich danych, pojawia się
    kolejna zakładka do wprowadzenia SWIFTa po czym otrzymuję komunikat, że bank
    nie został odnaleziony.
    Oczywiście przeszdłbym się do banku lub zadzwonił ale jestem za granicą, a
    tu gdzie jestem nie ma telefonów :-(
    LemonR

  • 30. Data: 2007-11-08 21:49:32
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > nie został odnaleziony.
    > Oczywiście przeszdłbym się do banku lub zadzwonił ale jestem za granicą, a

    LemonR zaciekawiłeś mnie tą sytuacją bo wszystkie dane beneficjenta masz i już
    nawet wiem co jest problemem ( zrobiłem kilka symulacji i w BZWBK miałem przez
    chwilę podobny problem jak TY). Podaje rozwiązanie po wpisaniu danych na
    pierwszej stronie masz do uzupełnienia drugą stronę i na tej stronie nic innego
    nie wpisuj tylko swift lub bic w postaci PNBPUS33 lub najlepiej PNBPUS33xxx (
    puszczasz wtedy na centralę i nie wybierasz branchów na pewno się
    rozliczy),resztę pól uzupełni się samo ( jeżeli wpiszesz cokolwiek w jakieś inne
    pole nie znajdzie Ci tego swifta) i to wszystko. Pozdrawiam Amigo40