  • 1. Data: 2007-11-05 13:58:31
    Temat: jaki bank dla starszych osób?
    Od: d'plus <u...@t...pl>

    Szukam banku, w którym liczy sie prostota i taniość. Bank w którym można
    łatwo stworzyć lokatę/rachunek a'vista/coś innego - oszczędzać, a
    jednocześnie miec ułatwiony dostęp do pieniędzy.
    Bank okienkowy...
    Słyszałem o polbanku, że jest b. dobry - czy on by spełniał te wymagania?

    --
    http://www.oln.pl/gallery - olsztyńska galeria internetowa
    http://www.limuzyny.ketrzyn.pl - limuzyny do wynajęcia - warmia i mazury

  • 2. Data: 2007-11-05 14:15:14
    Temat: Re: jaki bank dla starszych osób?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 5 Lis, 14:58, d'plus <u...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Bank okienkowy...
    > Słyszałem o polbanku, że jest b. dobry - czy on by spełniał te wymagania?

    Dla starszej osoby warto rozważyć Bank Pocztowy. Wypłata w okienku
    pocztowym, Pieniądze można zamówić telefonicznie do domu, gotówkę do
    domu doręcza listonosz.

  • 3. Data: 2007-11-05 14:44:55
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > Dla starszej osoby warto rozważyć Bank Pocztowy. Wypłata w okienku
    > pocztowym, Pieniądze można zamówić telefonicznie do domu, gotówkę do
    > domu doręcza listonosz.

    A jak nieco bardziej "kumata", to może inteligo? Duża sieć bankomatów,
    kontakt telefoniczny z bankiem, a nuż poczuje w sobie duszę surfera?

    Grzexs

  • 4. Data: 2007-11-06 07:16:25
    Od: d'plus <u...@t...pl>

    Grzexs pisze:

    > A jak nieco bardziej "kumata", to może inteligo? Duża sieć bankomatów,
    > kontakt telefoniczny z bankiem, a nuż poczuje w sobie duszę surfera?
    >
    > Grzexs

    no, bardzo skrajne opinie:) osobiście nie jestem przekonany do
    pocztowego, a inteligo to zbytnia jednak komplikacja, ale pocztowy
    właśnie sprawdzam.
    chodzi mi tu raczej o zastąpienie obecnych kont tańszymi i lepszymi.
    obecnie to jest bgz i millenium.
    Dużo się słyszy o polbanku na tej grupie - czy jest on atrakcyjny pod
    względem prowizji czy te reklamy to tylko chwyt marketingowy?
    Jako że zaraz będę analizował TOiP polbanku to pytam o opinię od strony
    praktycznej.

  • 5. Data: 2007-11-06 07:20:06
    Od: d'plus <u...@t...pl>

    d'plus pisze:

> [...]
    > względem prowizji czy te reklamy to tylko chwyt marketingowy?
    > Jako że zaraz będę analizował TOiP polbanku to pytam o opinię od strony

    aha - no i najważniejsza rzecz - czy polbank będzie cały czas utrzymywał
    taką TOiP? czy to tylko oferta na start banku? jak myslicie?

  • 6. Data: 2007-11-06 07:25:38
    Od: d'plus <u...@t...pl>

    d'plus pisze:

    > aha - no i najważniejsza rzecz - czy polbank będzie cały czas utrzymywał
    > taką TOiP? czy to tylko oferta na start banku? jak myslicie?

    pocztowy - dyskwalifikacja. prowadzenie rachunku 5-10zł.
    chyba zainteresuję się polbankiem - rachunek samooszczędzający.

  • 7. Data: 2007-11-06 08:48:23
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "d'plus" <u...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dużo się słyszy o polbanku na tej grupie - czy jest on atrakcyjny pod
    > względem prowizji czy te reklamy to tylko chwyt marketingowy?

    jest atrakcyjny bo startuje

    A ty sie zdecyduj czy to dla starszej osoby czy dla ciebie...

    Slawek

  • 8. Data: 2007-11-06 08:52:36
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > aha - no i najważniejsza rzecz - czy polbank będzie cały czas utrzymywał
    > taką TOiP? czy to tylko oferta na start banku? jak myslicie?

    Oczywiście ze tylko na start.
    Ale np. przykład Lukasa pokazuje że zmiany nie musza byc drastyczne

    Slawek

  • 9. Data: 2007-11-06 08:55:26
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > pocztowy - dyskwalifikacja. prowadzenie rachunku 5-10zł.

    W pocztowym pytaj o konto Nestor a nie o zwykłe
    Ma być "dla starszej osoby", tak?
    Który bank zapewni ci (tej osobie) darmową dostawę gotówki do domu?

    Sławek

  • 10. Data: 2007-11-06 08:56:36

    On 6 Lis, 08:25, d'plus <u...@t...pl> wrote:

    > pocztowy - dyskwalifikacja. prowadzenie rachunku 5-10zł.
    > chyba zainteresuję się polbankiem - rachunek samooszczędzający.

> [...]

    Pytanie tylko, czy rzeczywiście Polbank jest przyjazny dla starszej
    osoby. Nie wiem w jakim celu napisałeś, że rachunek ma być dla osoby
    starszej i charakteryzować się prostotą. Trzeba było napisać, że
    rachunek ma być tani i oprocentowanie ma być wysokie. Zaproponowałbym
    Ci Polbank.